hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vasvári Péter ezüstje a Communicator Awardson

Vállalati arculat kategóriában kapta az elismerést.

hirdetés

Újabb grafikai díjat kapott Vasvári Péter. Ezúttal a 2015-ös 21. Annual Communicator Awardson nyert ezüstöt a vállalati arculat-logo kategóriában a New Frontiers Safety-nek készített arculattal. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés