hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újra lesz Portfolio Night

New York, Sanghaj, Sao Paulo és számos világváros mellett Budapest idén is megrendezi a Portfolio Night nevű rendezvényt, ahol fiatal kreatívok mutathatják be mire képesek a hazai ügynökségek kreatívigazgatóinak.

hirdetés

Másodszorra is lesz Budapesten Portfolio Night, május 23-án, a Kirowski Isobar és Umbrella közös szervezésében. A fiatal kreatívok egyik legszínvonalasabb tehetségkutató állásbörzéje több tucat városban egyszerre zajlik. A budapesti eseményen, hasonlóan a tavalyihoz húsz kreatív igazgató hatvan pályakezdő kreatívjelölt portfólióját szemlézi. (Nézd meg a Kreatív videoriportját a tavalyi eseményről!)

A szervezők célja továbbra is, hogy a reklámszakmába vágyó fiataloknak lehetőségük legyen a legjobb hazai ügynökségek kreatívigazgatóival közvetlenül találkozni, munkáikat, ötleteiket megmérettetni és hogy értékes, építő jellegű kritikával és/vagy gyakornoki pozícióval, akár állással zsebükben távozzanak.

A tavalyi budapesti Portfolio Night után a jelentkezők 25 százaléka, vagyis 14 fő kapott gyakornoki állást és közülük hatan már alkalmazásban állnak valamelyik ügynökségnél. (Róluk bővebben rövidesen külön cikkben is olvashatnak!). A rendezvény menetéről bővebben a Portfolio Night Budapest Facebbok oldalán lehet tájékozódni, a résztvevő kreatívigazgatók listája pedig már elérhető az esemény hivatalos nemzetközi oldalán.

Magyar ötletek

Az idei, tizedik Porfolio Nightra két szempontból is büszkék lehetnek a magyar szervezők. Az egyik, hogy az esemény nemzetközi kampányát, ami vírusfilm elkészítését, nyomtatott anyagok gyártását jelenti a Kirowski és Umbrella készíti. A filmben Graham Fink (Ogilvy Shangai), Anselmo Ramos (Ogilvy Sao Paolo), Flo Heiss (Dare, London), David Angelo (David&Goliath, California) Dave Bedwood és Sam Ball (Lean Mean Fighting Machine, London) szereplnek, és április végétől látható.

A másik, hogy szintén a hazaiak ötlete alapján az idei nemzetközi PN egy CD-rulett nevű programmal egészül ki. Ez annyit jelent, hogy a résztvevők nemcsak az adott országban ülő kreatívigazgatók előtt prezentálhatnak, hanem egy monitoron keresztül más országokban, azonos időben futó PN eseményeken ülő kreatívigazgatókkal is. Azt, hogy éppen ki ül a webkamera másik oldalán, csak a szerencse dönti el. A CD-rulett segítségével elvben megnyílik a lehetőség, hogy egy magyar fiatal kreatív a világ másik felén ülő vezetőt kápráztat el.

A budapesti Portfolio Night helyszíne az Umbrella irodája (1036 Bp., Perc. u. 2.).

A programterv:

15.30 – Kapunyitás
16.30 – A rendezvény megnyitása
17.00 – 1. blokk (váltás 17.15; 17.30)
17.45 – Szünet
18.00 – 2. Blokk (váltás 18.15; 18.30)
18.45 – Szünet
19.00 – 3. Blokk (váltás 19.15; 19.30)
19.45 – Szünet
20.00 – Kötetlen beszélgetés
22.00 – Kapuzárás

Jegyek a nemzetközi oldalon keresztül vásárolhatók 5000Ft-ért, ami a belépő mellett ételt-italt és Porfolio Night ajándékcsomagot is tartalmaz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés