hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kampányt indít a Miniszterelnökség

Rendkívüli sürgősségre hivatkozva hirdetmény nélküli tárgyalásos eljáráson során média-, reklám és online feladatokra köt szerződést a Miniszterelnökség. A témáról azonban nem nyilatkoznak.

hirdetés

Újabb médiakampányt indít a Miniszterelnökség - derül ki a szervezet idei közbeszerzési tervének módosításából. A kampánynak - amely a dokumentum szerint rendkívüli sürgősséggel vált szükségessé - sem a témája, sem a költsége nem ismert egyelőre.

A kormányzati honlapon csütörtökön tették közzé a módosítást, amely szerint médiastratégia-alkotási, médiatervezési és -vásárlási, médiagyártási, reklámügynökségi, valamint telemarketing- és online kommunikációs szolgáltatási feladatok elvégzésére köt vállalkozási szerződést a Miniszterelnökség hirdetmény közzététele nélkül induló tárgyalásos eljárás során.

A közbeszerzési terv Mikecz Péter igazgatási ügyekért felelős helyettes államtitkár által jóváhagyott megváltoztatását azzal indokolták, hogy "Magyarország lakosságának tájékoztatása érdekében előre nem látható okból és rendkívüli sürgősséggel médiakampány megindítása vált szükségessé".

Az MTI megkereste a közbeszerzésiterv-módosítás részleteivel kapcsolatban Mikecz Pétert, aki válaszában azt írta: a kormány a jövőben is - éppen úgy, mint megalakulása óta folyamatosan - abban érdekelt, hogy "minél szélesebb körben és minél egyértelműbben tájékoztassa az állampolgárokat a szándékairól és egyben mozgásteréről is".

Éppen ezért volt fontos "az ajánlatkérő által előre nem látható okból előállt rendkívüli sürgősség miatt hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás kezdeményezése egy olyan témában, amelynél az állampolgárok időbeni tájékoztatása kiemelt fontossággal bír" - tájékoztatott a helyettes államtitkár, aki válaszában arra nem tért ki, hogy pontosan milyen témában indul majd médiakampány.

A Miniszterelnökség legutóbb az év elején várt ajánlatokat a nettó 630 millió forint értékű médiatervezési, reklámügynökségi és online kommunikációs feladatok ellátására. A tendert végül egyedüli indulóként az IMG nyerte

(forrás: MTI, Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A mai mutatványszám után január 13-tól indul a napi terjesztés.

Ezt mondta Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója az Indexnek adott podcast-interjújában.

Rajtuk kívül az Eletforma.hu női portál is a sales house-hoz került január 1-jével.

A felek azonban keresik az üzleti együttműködés további lehetőségeit.

Kirády Attila, eddigi kreatív igazgató pozíciója megszűnik, de marad a cégnél.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés