hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szebbé tette a nőket a Dove tapasza

A Dove egy általa társadalmi kísérletnek nevezett dologba fogott, amely során azt vizsgálta, mennyire elégedettek a nők saját kinézetükkel. Az eredmények szerint 80 százalékuk rosszul érzik magukat a kinézetük miatt. 

hirdetés

A kísérlet vezetője a New York Times bestseller írója, Dr. Ann Kearney-Cooke pszichológus volt, aki harminc éve folytat tudományos kutatásokat a női testkép és önbecsülés témakörében.

A "kísérlet" során Kearney-Cooke felkérte a résztvevőket, hogy viseljenek két hétig egy szépségtapaszt, amelytől szebbnek fogják érezni magukat, és közben vezessenek egy videónaplót, amelyben beszámolnak a változásokról. Az alább látható film ennek menetét mutatja be.

A tesztalanyok valóban kivirulnak a filmben, egyre magabiztosabbak, egyikük például már nem szégyelli a csupasz karját mutogatni, és még ruhát vásárolni is elment, amire "már rég nem volt példa" (ezt a részt nem annyira értettük). A kísérlet végén visszatérnek a pszichológushoz, aki felfedi a tapasz titkát.

Akinek az első három percben nem derült volna ki, annak most elmondjuk, hogy a tapasz valójában nem tartalmazott semmilyen hatóanyagot, a kísérlet célja az volt, hogy bemutassák, minden fejben dől el, a szépség percepciója belülről fakad.

Azt mondjuk nem tudjuk, hogy sírjunk-e vagy nevessünk azon, aki komolyan elhiszi, hogy egy felkarra rakott öntapadós plecsni szebbé varázsolja az embert, mint ahogy abban sem vagyunk biztosak, hogy a tesztalanyok valójában nem fizetett szereplők-e, a reklám ugyanakkor jól beleillik a Dove 2011 óta, a Sketch-sorozattal bevezetett Real Beauty-kampányába.

“Nők ezrei mesélik nap mint nap, hogy milyen problémás kapcsolatot ápolnak szépségükkel, és ez mennyire rányomja bélyegét a magabiztosságukra és a boldogságukra” – mondta Zelenák Katalin, a Dove magyarországi márkamenedzsere. A Dove reméli, hogy a Szépségtapasz film főszereplőinek inspiráló történetei olyan példát mutatnak, amely erőt és bátorságot ad a nőknek, és segít nekik felismerni a saját szépségüket, áll a Dove Magyarország által a Kreatívnak küldött közleményében.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

B.P. Parkerrel állítólag épp úgy lehet beszélgetni, mint egy emberrel.

Az ügynökség kinőtte az irodáját, költözik, elad egy csomó holmit, adományoz.

A kommenteket monitorozva tesznek eleget a mellékhatás-bejelentési kötelezettségnek.

A Próbakő Kommunikáció viszi a Panasonic magyarországi pr-tevékenységét június eleje óta.

Augusztus végén jön az ötödik Ügynökségi sportkupa, minden eddiginél több résztvevővel és sportággal.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

hirdetés
hirdetés