hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szebbé tette a nőket a Dove tapasza

A Dove egy általa társadalmi kísérletnek nevezett dologba fogott, amely során azt vizsgálta, mennyire elégedettek a nők saját kinézetükkel. Az eredmények szerint 80 százalékuk rosszul érzik magukat a kinézetük miatt. 

hirdetés

A kísérlet vezetője a New York Times bestseller írója, Dr. Ann Kearney-Cooke pszichológus volt, aki harminc éve folytat tudományos kutatásokat a női testkép és önbecsülés témakörében.

A "kísérlet" során Kearney-Cooke felkérte a résztvevőket, hogy viseljenek két hétig egy szépségtapaszt, amelytől szebbnek fogják érezni magukat, és közben vezessenek egy videónaplót, amelyben beszámolnak a változásokról. Az alább látható film ennek menetét mutatja be.

A tesztalanyok valóban kivirulnak a filmben, egyre magabiztosabbak, egyikük például már nem szégyelli a csupasz karját mutogatni, és még ruhát vásárolni is elment, amire "már rég nem volt példa" (ezt a részt nem annyira értettük). A kísérlet végén visszatérnek a pszichológushoz, aki felfedi a tapasz titkát.

Akinek az első három percben nem derült volna ki, annak most elmondjuk, hogy a tapasz valójában nem tartalmazott semmilyen hatóanyagot, a kísérlet célja az volt, hogy bemutassák, minden fejben dől el, a szépség percepciója belülről fakad.

Azt mondjuk nem tudjuk, hogy sírjunk-e vagy nevessünk azon, aki komolyan elhiszi, hogy egy felkarra rakott öntapadós plecsni szebbé varázsolja az embert, mint ahogy abban sem vagyunk biztosak, hogy a tesztalanyok valójában nem fizetett szereplők-e, a reklám ugyanakkor jól beleillik a Dove 2011 óta, a Sketch-sorozattal bevezetett Real Beauty-kampányába.

“Nők ezrei mesélik nap mint nap, hogy milyen problémás kapcsolatot ápolnak szépségükkel, és ez mennyire rányomja bélyegét a magabiztosságukra és a boldogságukra” – mondta Zelenák Katalin, a Dove magyarországi márkamenedzsere. A Dove reméli, hogy a Szépségtapasz film főszereplőinek inspiráló történetei olyan példát mutatnak, amely erőt és bátorságot ad a nőknek, és segít nekik felismerni a saját szépségüket, áll a Dove Magyarország által a Kreatívnak küldött közleményében.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kommunikáció és média szakon adnak elő tartalmi fókuszú kommunikációról, natív hirdetésekről, influencerekről és hasonlókról.

Szabó Orsolya és Lengyel Richárd új pozícióban folytatják.

A decemberi kiemeltek között még egy 24.hu, egy Magyar Narancs és egy Index-cikk volt.  

A kiadók és virális tartalmakat megosztók is aggódhatnak.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés