hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szabó Simon menni EFOTT fesztivál

Szórakoztató filmekkel kezdték meg a kampányolást az EFOTT szervezői. A filmekben Szabó Simon ügyeskedik azon, hogy hogyan tudna bejutni a velencei fesztiválra. A kampány kapcsán kérdéseket tettünk fel a fesztivál szervezőinek.

hirdetés

Mi volt a kampánycél, illetve a kreatívkoncepció?

Olyan megoldásokon gondolkodtunk, amelyekkel a hagyományos eszközökön túlmutatva tovább erősíthetjük a márka és a sajtókommunikáció szinergiáját. Amelyekkel nagyobb eséllyel jutunk el a fiatalok célközönséghez is és tapadunk meg az emlékezetükben. Ebből a kezdeti elgondolásból lettek végül a „Simon menni EFOTT fesztivál 2015” Youtube videók, amelyek végén az üzenet összecseng az aktuális, sajtó irányába közlendő mondanivalóval, ezzel is erősítve egymást. A filmekben Simon egy fiatal zeneőrült, aki bár nem végezte el az egyetemet, de mindenképpen és bármi áron be akar jutni az EFOTT-ra (ne feledjük, az EFOTT az egyetemisták és főiskolások első számú fesztiválja, ugyanakkor nyilván nyitva áll mindenki más előtt is). A három videóban vicces és szánalmasan vicces próbálkozásit követhetjük nyomon, amint EFOTT jetiként (a fesztivál kabalaállataként) igyekszik bejutni a bulira.

Kik voltak az alkotók?

Az ötletet és az alapkoncepciót Cs. Kiss Zsuzska (Schiscom kommunikációs műhely, akik az EFOTT sajtómunkálatait is ellátják) és Barota László (EFOTT marketing és kommunikációs vezető) közösen dolgozta ki. A kivitelezésben az Artificial Group volt a partnerünk és persze Szabó Simon, aki kiváló ötleteivel és extra lelkes hozzáállásával sokkal többet tett a munkához, mint amennyi ebben a szerepkörben egyáltalán elvárható lenne.

Hol futnak a reklámok, milyen felületeken?

A „Simon menni EFOTT fesztivál 2015” videók a Youtube-on futnak, amit keresztpromózunk különböző online kommunikációs csatornáink segítségével és partnereink támogatásával június utolsó hetétől. Ezzel párhuzamosan futnak sajtóbeli híreink, illetve line-up kommunikációnk. Utóbbiak az utolsó periódusban fokozódnak: kábeltévé, országos és regionális rádió, print és online felületek, különszám, mobil app és közterületi hirdetésekkel kiegészítve.

A sorozat utolsó, harmadik epizódja június 24-ére várható majd. Addig is itt egy tavalyi EFOTT aftermovie.

Szabó Simon egyébként nem először hirdet fesztivált, a Sziget „Találj egy jó kifogást!” címet viselő emlékezetes kampányában is ő szerepelt, még jócskán a 90-es években.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A brit napilap új kampányában birkák, kígyók, keselyűk vitakoznak.

Akár leépítés is jöhet a Hír TV-nél.

Az ügynökség PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét.

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés