hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sub Bass Monsterrel jön a Goethe Intézet

Szeptember 18-án indult a Goethe Intézet Nem kunszt című kampánya, amely a német nyelvet és kultúrát népszerűsíti. 

hirdetés

A szeptember 18-án indított, öt hónapig tartó kampány célja, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy a németet nem nehezebb megtanulni, mint bármely más európai nyelvet. Elsősorban a fiatalokat, a szakembereket és a szülőket szeretnék megszólítani.

„Hózentróger, muter, tupír, kunszt, spontán, knédli… és ez csak néhány, a köznyelvben használt szavaink közül, amelyek német eredetűek. Ha innen nézzük, már majdnem mindenki tud valamit németül. A kampányt erre a koncepcióra építettük fel. Készült online német játék gyerekeknek, amely az Egyszervolt.hu-n jelenik meg, klip a fiataloknak, szótérkép a tanároknak, amellyel színesíthetik tanóráikat” – magyarázta Paul Ágnes, az Organic ügyvezetője.

A kampányhoz kapcsolódik egy weboldal, amelyen a német nyelvtanulással kapcsolatos tartalmas és hasznos információt, olvasnivalót lehet találni.

Sub Bass Monster pedig egy több mint 100 német jövevényszóból álló dalt írt, amelyhez klip is készült, Nem kunszt címmel.

A kampány a Goethe Intézet megbízásából, az Organic Communications és az AbsolutOne ötletei és kivitelezése alapján készült el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

Jeff Bezos cége 13,7 milliárd dollárt fizet érte.

Kalamár Tamás, a Barátok közt korábbi producere vezeti a sorozat stábját.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés