hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sub Bass Monsterrel jön a Goethe Intézet

Szeptember 18-án indult a Goethe Intézet Nem kunszt című kampánya, amely a német nyelvet és kultúrát népszerűsíti. 

hirdetés

A szeptember 18-án indított, öt hónapig tartó kampány célja, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy a németet nem nehezebb megtanulni, mint bármely más európai nyelvet. Elsősorban a fiatalokat, a szakembereket és a szülőket szeretnék megszólítani.

„Hózentróger, muter, tupír, kunszt, spontán, knédli… és ez csak néhány, a köznyelvben használt szavaink közül, amelyek német eredetűek. Ha innen nézzük, már majdnem mindenki tud valamit németül. A kampányt erre a koncepcióra építettük fel. Készült online német játék gyerekeknek, amely az Egyszervolt.hu-n jelenik meg, klip a fiataloknak, szótérkép a tanároknak, amellyel színesíthetik tanóráikat” – magyarázta Paul Ágnes, az Organic ügyvezetője.

A kampányhoz kapcsolódik egy weboldal, amelyen a német nyelvtanulással kapcsolatos tartalmas és hasznos információt, olvasnivalót lehet találni.

Sub Bass Monster pedig egy több mint 100 német jövevényszóból álló dalt írt, amelyhez klip is készült, Nem kunszt címmel.

A kampány a Goethe Intézet megbízásából, az Organic Communications és az AbsolutOne ötletei és kivitelezése alapján készült el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés