hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sörfutárt indított a Friendly

Sörfutár szolgálattal népszerűsíti a Gösser Facebook oldalát és új, alkoholmentes citromos sörét. A rajongók igazi sört küldhetnek egymásnak, az online feladatok tenderen keltek el. 

hirdetés

A Heineken Hungária tenderen választott partnert a Gösser Facebook oldalának, és az új alkoholmentes citromos Gössernek a népszerűsítésére. Az online feladatokat a Friendly Advertising nyerte el, az ügynökség egy ingyenes sörfutár-szolgáltatást indított el a márka Facebook-oldalán

A kampányban a Gösser rajongói nemcsak virtuálisan, hanem a valóságban is küldhetnek egy frissítőt ismerőseiknek, vagy akár maguknak. A budapestiek július 5-éig délelőttönként rendelhetik meg a terméket. 

A bevállalós rendelőkről a futárok fényképet is készítenek, melyek a nap végén felkerülnek az oldalra. A Facebook kommunikáción kívül a kampány cityligth-on fut, de pr-posztok is születnek és a tévészpotot taggel egészítik ki. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A novemberben kiadott, első világháborús kötet sikerén felbuzdulva idén négy bookazine-nal tervez a kiadó.

Racionalizálják a hírosztály költségvetését.

20 kiló szemetet tudnak összegyűjteni egyszerre. Az IKEA egy áruház nyitását népszerűsíti az akcióval.

Újdonságként díjat adnak át a talkshow műfajában, mint ahogy a 2018-ban debütáló sorozatok is külön kategóriát kaptak.

Balázs Facebook- és Insta-, Istenes Bence Youtube-felületeit értékesítési a cég.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Fél napos rendezvény az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról: Influencer minikonferencia április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés