hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sörfutárt indított a Friendly

Sörfutár szolgálattal népszerűsíti a Gösser Facebook oldalát és új, alkoholmentes citromos sörét. A rajongók igazi sört küldhetnek egymásnak, az online feladatok tenderen keltek el. 

hirdetés

A Heineken Hungária tenderen választott partnert a Gösser Facebook oldalának, és az új alkoholmentes citromos Gössernek a népszerűsítésére. Az online feladatokat a Friendly Advertising nyerte el, az ügynökség egy ingyenes sörfutár-szolgáltatást indított el a márka Facebook-oldalán

A kampányban a Gösser rajongói nemcsak virtuálisan, hanem a valóságban is küldhetnek egy frissítőt ismerőseiknek, vagy akár maguknak. A budapestiek július 5-éig délelőttönként rendelhetik meg a terméket. 

A bevállalós rendelőkről a futárok fényképet is készítenek, melyek a nap végén felkerülnek az oldalra. A Facebook kommunikáción kívül a kampány cityligth-on fut, de pr-posztok is születnek és a tévészpotot taggel egészítik ki. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés