hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámarc lehet Miss Birkózás

Miss Birkózás lehet a pesti világbajnokság reklámarca - írja a Sportgéza. A sportág szépének választott Vidéki Nikolettel a fiatal lányoknak akarják népszerűsíteni a birkózást. 

hirdetés

A Magyar Birkózás nevet viselő Facebook-közösség által létrehozott: A legszebb birkózólányok-oldalán hónapok óta zajló szavazásának több mint félmillió látogatója volt, a győztes összesen 6239 lájkot kapott. A szépségversenyt nem bulváreseménynek, hanem a sportág támogatására szánták a szervezők: „fő célunk, hogy bemutassuk ezt a csodálatos sportágat fiatal lányoknak, és megmutassuk nekik: attól, hogy birkóznak, még ugyanúgy nők és szépek maradnak.”

A Miss Birkózásnak megválasztott Vidéki Nikolett 167 centi és 44 kiló, a róla készült képet a Sportgéza oldalán megnézheti.  Két udvarhölgye közül a második helyezett Pécsi Alexandra (Dunaferr SE/Enying) 5522, míg a harmadik, Rivasz Andrea (Törökszentmiklósi BDSK) 1914 like-ot kapott. Mindhárman többszörös országos, illetve diákolimpiai bajnokok.

Egyelőre tárgyalások folynak a verseny fő támogatójával, a birkózó-szövetséggel a díjátadás (koronázás) helyéről és idejéről, illetve arról, hogy a királynő és két udvarhölgye a szeptemberi budapesti világbajnokság és a női birkózás reklámarca is lehet.

(forrás: Sport Géza)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Hornbach magasra tette a hipsterlécet. Úgy a 150 eurós árpont környékére.

Egy brit biztosító ötletesen mutatja be az online veszélyeket.

Bezzeg a becsületes magyarok meg elvándorolnak.

Az ügyesen brandelt, egyetlen franciaágyas szoba és recepció a Minipoliszban található.

Hogy mit jelent pontosan ez a szó, azt is elmesélik.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés