hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámarc lehet Miss Birkózás

Miss Birkózás lehet a pesti világbajnokság reklámarca - írja a Sportgéza. A sportág szépének választott Vidéki Nikolettel a fiatal lányoknak akarják népszerűsíteni a birkózást. 

hirdetés

A Magyar Birkózás nevet viselő Facebook-közösség által létrehozott: A legszebb birkózólányok-oldalán hónapok óta zajló szavazásának több mint félmillió látogatója volt, a győztes összesen 6239 lájkot kapott. A szépségversenyt nem bulváreseménynek, hanem a sportág támogatására szánták a szervezők: „fő célunk, hogy bemutassuk ezt a csodálatos sportágat fiatal lányoknak, és megmutassuk nekik: attól, hogy birkóznak, még ugyanúgy nők és szépek maradnak.”

A Miss Birkózásnak megválasztott Vidéki Nikolett 167 centi és 44 kiló, a róla készült képet a Sportgéza oldalán megnézheti.  Két udvarhölgye közül a második helyezett Pécsi Alexandra (Dunaferr SE/Enying) 5522, míg a harmadik, Rivasz Andrea (Törökszentmiklósi BDSK) 1914 like-ot kapott. Mindhárman többszörös országos, illetve diákolimpiai bajnokok.

Egyelőre tárgyalások folynak a verseny fő támogatójával, a birkózó-szövetséggel a díjátadás (koronázás) helyéről és idejéről, illetve arról, hogy a királynő és két udvarhölgye a szeptemberi budapesti világbajnokság és a női birkózás reklámarca is lehet.

(forrás: Sport Géza)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés