hirdetés
hirdetés
hirdetés

Premier: a Soproni új reklámja

Kreatív Online-on debütál a Soproni Emelem poharam-kampányának új szpotja. A reklámban a magyar férfi vízilabda válogatott szerepel.

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Az interneten a Kreatív Online-on debütál a Soproni Emelem-poharam kampányának új szpotja. A reklámban a Kemény Dénes vezette magyar férfi vízilabda válogatott szerepel. A szpotot, mint a korábbiakat is, a White Rabbit reklámügynökség készítette, a médiavásárlást az Initiative végzi,  a kampány pr-jéért az Insomnia felel, az online ügyeket a Kaméleon intézi.

Az Emelem poharam-kampány előző fejezete most zárult le, amely a közösségi médiára épült. A sörmárka arra kérte a fogyasztóit a Facebookon, hogy osszák meg, mely nemzeti értékeinkre a legbüszkébbek. A szavazatok alapján eztán a zsűri kiválasztotta azt a három büszkeséget, amelyre a kampány zárószpotjai épültek. Ezek a témák: a magyar karaoke Guinness-rekord, a gulyásleves és Szekeres Pál olimpiai és paralimpiai érmes sportolónk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Hm... hacsak úgy nem...
:)))
#
Hát nem tudom....
#
Szia Laci,

Akkor nem világos. A három említett szpot az Emelem poharam-kampány előző etapjának záróakkordjai voltak, míg a vízilabdás az új nyitánya:)
#
belejátszott
nekem

(bocs az elütésekért...)
#
"A szavazatok alapján eztán a zsűri kiválasztotta azt a három büszkeséget, amelyre a kampány zárószpotjai épültek. Ezek a témák: a magyar karaoke Guinness-rekord, a
gulyásleves és Szekeres Pál olimpiai és paralimpiai érmes sportolónk."

Most biztosan én vagyok az "értetlen ostoba", de a spot se nem "karaoke", se nem "gulyásleves", se nem "Szekeres Pál" (v.ö. fenti idézet).
Most akkor hogyan van ez? Lehet, hogy fogyasztói szavazatok, meg a zsüri mellet egyéb, "magasabb szempont elvtárs" is belejázszott a témaválasztásba.
Ami nem baj (illetve baj, de ilyenek a hagyományaink...), de akkor mondjuk azt!
Nemek egyébiránt a spot is tetszik, meg a vizilabdásokat is kedvelem, de a konkrét ügyben "hogy kerül a csizma az asztalra"? Lehet, hogy mégis valami
"keresztszponzoráció"?? (Ami nem baj, sőt! De akkor mondjuk azt!!!
#
Ötlet jó!
Kivitelezés rossz!

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés