hirdetés
hirdetés
hirdetés

Premier: a Soproni új reklámja

Kreatív Online-on debütál a Soproni Emelem poharam-kampányának új szpotja. A reklámban a magyar férfi vízilabda válogatott szerepel.

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Az interneten a Kreatív Online-on debütál a Soproni Emelem-poharam kampányának új szpotja. A reklámban a Kemény Dénes vezette magyar férfi vízilabda válogatott szerepel. A szpotot, mint a korábbiakat is, a White Rabbit reklámügynökség készítette, a médiavásárlást az Initiative végzi,  a kampány pr-jéért az Insomnia felel, az online ügyeket a Kaméleon intézi.

Az Emelem poharam-kampány előző fejezete most zárult le, amely a közösségi médiára épült. A sörmárka arra kérte a fogyasztóit a Facebookon, hogy osszák meg, mely nemzeti értékeinkre a legbüszkébbek. A szavazatok alapján eztán a zsűri kiválasztotta azt a három büszkeséget, amelyre a kampány zárószpotjai épültek. Ezek a témák: a magyar karaoke Guinness-rekord, a gulyásleves és Szekeres Pál olimpiai és paralimpiai érmes sportolónk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Hm... hacsak úgy nem...
:)))
#
Hát nem tudom....
#
Szia Laci,

Akkor nem világos. A három említett szpot az Emelem poharam-kampány előző etapjának záróakkordjai voltak, míg a vízilabdás az új nyitánya:)
#
belejátszott
nekem

(bocs az elütésekért...)
#
"A szavazatok alapján eztán a zsűri kiválasztotta azt a három büszkeséget, amelyre a kampány zárószpotjai épültek. Ezek a témák: a magyar karaoke Guinness-rekord, a
gulyásleves és Szekeres Pál olimpiai és paralimpiai érmes sportolónk."

Most biztosan én vagyok az "értetlen ostoba", de a spot se nem "karaoke", se nem "gulyásleves", se nem "Szekeres Pál" (v.ö. fenti idézet).
Most akkor hogyan van ez? Lehet, hogy fogyasztói szavazatok, meg a zsüri mellet egyéb, "magasabb szempont elvtárs" is belejázszott a témaválasztásba.
Ami nem baj (illetve baj, de ilyenek a hagyományaink...), de akkor mondjuk azt!
Nemek egyébiránt a spot is tetszik, meg a vizilabdásokat is kedvelem, de a konkrét ügyben "hogy kerül a csizma az asztalra"? Lehet, hogy mégis valami
"keresztszponzoráció"?? (Ami nem baj, sőt! De akkor mondjuk azt!!!
#
Ötlet jó!
Kivitelezés rossz!

A novemberben kiadott, első világháborús kötet sikerén felbuzdulva idén négy bookazine-nal tervez a kiadó.

Racionalizálják a hírosztály költségvetését.

20 kiló szemetet tudnak összegyűjteni egyszerre. Az IKEA egy áruház nyitását népszerűsíti az akcióval.

Újdonságként díjat adnak át a talkshow műfajában, mint ahogy a 2018-ban debütáló sorozatok is külön kategóriát kaptak.

Balázs Facebook- és Insta-, Istenes Bence Youtube-felületeit értékesítési a cég.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Fél napos rendezvény az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról: Influencer minikonferencia április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés