hirdetés
hirdetés
hirdetés

Óriás QR-kódok a Westendnél

Közterületi QR-kód kampánnyal népszerűsíti a Sony a Westendben található üzletét. A járókelőknek le kell olvasni a kódot, igaz, kicsit nehezített formában. 

hirdetés

A Sony közterületi QR-kód kampányt indított: a Westend bevásárlóközpont bejáratánál látható installáción a QR-kódot kell a tér különböző pontjain elhelyezett nagy X-jelölőkre állva levadászni a mobiltelefonnal. A kódot azonban nem mindegyik kijelölt pontról lehet jól leolvasni. Azokat, akik mégis helyesen teljesítik a feladatokat, a Sony márkaboltjában akciós ajánlatokkal várják.

További képekért kattintson!

A kampányt a Bunt 24 ügynökség tervezte. A megrendelő szándéka az volt, hogy minél több embert tereljenek be a Sony boltjába, ehhez pedig olyan motivációt szerettek volna biztosítani, ami nem csupán kedvező ajánlatot jelent a vásárlók számára, de játékos és egyben kifejezi a japán cég technológiai innovativitását.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az álláskereső app a szakmunkásokra fókuszál a filmmel. "Lazán, faszán, egyszerűen".

Az ország marginalizálódott csoportjainak kulturális és közösségi életét segítik. Új arculatot keresnek.

A portál online és tévés kampányt is indít.

A műsorvezető Sebestyén Balázs lesz.

Szántó Zoltán több, mint másfél évtizedet követően távozik. Helyét Vereckei András, a lap főmunkatársa veszi át.

hirdetés

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés