hirdetés
hirdetés
hirdetés

Óriás QR-kódok a Westendnél

Közterületi QR-kód kampánnyal népszerűsíti a Sony a Westendben található üzletét. A járókelőknek le kell olvasni a kódot, igaz, kicsit nehezített formában. 

hirdetés

A Sony közterületi QR-kód kampányt indított: a Westend bevásárlóközpont bejáratánál látható installáción a QR-kódot kell a tér különböző pontjain elhelyezett nagy X-jelölőkre állva levadászni a mobiltelefonnal. A kódot azonban nem mindegyik kijelölt pontról lehet jól leolvasni. Azokat, akik mégis helyesen teljesítik a feladatokat, a Sony márkaboltjában akciós ajánlatokkal várják.

További képekért kattintson!

A kampányt a Bunt 24 ügynökség tervezte. A megrendelő szándéka az volt, hogy minél több embert tereljenek be a Sony boltjába, ehhez pedig olyan motivációt szerettek volna biztosítani, ami nem csupán kedvező ajánlatot jelent a vásárlók számára, de játékos és egyben kifejezi a japán cég technológiai innovativitását.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A biztosító és a Csodalámpa Alapítvány közös kampányát a Positive készítette.

Az RTL Klub Pacsi! című műsorának stábjával közösen készített ebben a témában videót.

Tóth Barnabás egyszer már nagy közönségsikert aratott az Újratervezéssel, új alkotása a legjobb kilencbe került az Oscar-versenyben.

Európai és belföldi kommunikációs feladatokat kell ebből ellátniuk.

A Central Médiacsoportot váltják.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

hirdetés
hirdetés