hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mit csinál két öltönyös egy hattyús vízibiciklin?

Elindult a GVH kartellellenes kampánya.

hirdetés

December 1-én startolt a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) kartellellenes integrált kampánya. A tendernyertes “Nem marad köztetek” koncepciót a Republic Group készítette.

A kampányelemek azt üzenik a kartellező cégek mintegy 70 százalékát kitevő kis- és középvállalkozói réteg számára, hogy a kartellhez nem létezik megfelelő búvóhely. Bármennyire is óvatosak a szereplők, előbb-utóbb kiderül a megállapodás és a jogalkalmazó keze lesújt.



A kulcsvizuálokon ezek a szokatlan rejtekhelyek jelennek meg. Az egyedi kreatívok direkt túlzóak, hiszen kellően érdekesnek kell lenniük ahhoz, hogy átlépjék a speciális célcsoport ingerküszöbét az intenzív téli reklámzajban - írja a Republic Group.

A közleményben elmondják, hogy a tervezésnél fontos szempont volt, hogy "a rendhagyó megközelítés beszédtéma legyen a kis- és középvállalkozók körében és a kreatív közvetlenül a kartellezésben érintett célcsoport intim szférájáig hatoljon. A GVH ennek érdekében vállalta az ügynökség által javasolt, az állami szervektől szokatlan direkt és bevállalós hangvételt, vizuális világot."

Az alábbi, sajtótájékoztatóra készített videó összefoglalja a kampány célját, üzenetét, felületeit és menetét.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Átfogó stratégiát várnak a Be Socialtől.

A különböző almárkák megszűnnek áprilistól.

Ezúttal nem politikai kampányről van szó, hanem a Magyar Lelki Elsősegély Telefonszolgálatok Szövetségének videójáról.

Élő adásban közvetítették, ahogy elérik az egymillió feliratkozót.

Egy biztonsági figyelmezetetés az utakon, amely miatt nem kell az útról levenni a szemünket.  

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Meghosszabbított nevezési határidő: március 19.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés