hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mit csinál két öltönyös egy hattyús vízibiciklin?

Elindult a GVH kartellellenes kampánya.

hirdetés

December 1-én startolt a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) kartellellenes integrált kampánya. A tendernyertes “Nem marad köztetek” koncepciót a Republic Group készítette.

A kampányelemek azt üzenik a kartellező cégek mintegy 70 százalékát kitevő kis- és középvállalkozói réteg számára, hogy a kartellhez nem létezik megfelelő búvóhely. Bármennyire is óvatosak a szereplők, előbb-utóbb kiderül a megállapodás és a jogalkalmazó keze lesújt.



A kulcsvizuálokon ezek a szokatlan rejtekhelyek jelennek meg. Az egyedi kreatívok direkt túlzóak, hiszen kellően érdekesnek kell lenniük ahhoz, hogy átlépjék a speciális célcsoport ingerküszöbét az intenzív téli reklámzajban - írja a Republic Group.

A közleményben elmondják, hogy a tervezésnél fontos szempont volt, hogy "a rendhagyó megközelítés beszédtéma legyen a kis- és középvállalkozók körében és a kreatív közvetlenül a kartellezésben érintett célcsoport intim szférájáig hatoljon. A GVH ennek érdekében vállalta az ügynökség által javasolt, az állami szervektől szokatlan direkt és bevállalós hangvételt, vizuális világot."

Az alábbi, sajtótájékoztatóra készített videó összefoglalja a kampány célját, üzenetét, felületeit és menetét.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Új epizódokkal jelentkezik az Aegon és az ORFK-OBB figyelemfelhívó kampánya.

Idén azokra is gondoltak, akiknek sosem volt elhalálozott gondolatuk.

A HAB Advert reklámügynökség többek közt a Covid19 világjárvány okozta elszigetelődést is látva úgy gondolta, hogy levelezésbe kezd a szakma résztvevőivel.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés