hirdetés
hirdetés
hirdetés

Minik járják Budapestet pénteken

A Hungaroring Magyar Nagydíjjal egyidőben, pénteken egy Mini-flotta járja Budapestet. A brit nagykövetség akciója az országimázskampányuk része. 

hirdetés

A brit autósportra is felhívja a figyelmet egy hét autóból álló Mini-flotta budapesti felvonulása. Az autók a pénteki Hungaroring Magyar Nagydíjjal egyidőben jelennek meg a főváros főbb útvonalain, nevezetes helyein - számol be közleményében a Budapesti Brit Nagykövetség. 

A Mini-invázió a Britain is great című brit országimázskampány része. A kampánnyal most Magyarországon szeretnék felhívni a brit üzleti világ figyelmét a közép-európai befektetési lehetőségekre, és elősegíteni a brit-magyar üzleti kapcsolatok szorosabbá válását.

Az autós felvonulás mellett csütörtöktől vasárnapig a brit nagykövetség kereskedelmi osztályának munkatársai kint lesznek a Hungaroringen, pavilonjuk egy piros, emeletes londoni busz lesz, amelynek fedélzetére várják az érdeklődő magyar cégek képviselőit.

Jonathan Knott, brit nagykövet szerint "minden decibel, a kerekek minden fordulata, és minden lobogó kockás zászló azt hirdeti a világnak, mire képes Nagy-Britannia".

A németországi Mini-turnén készült videó

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés