hirdetés
hirdetés
hirdetés

Meztelen testekkel csábít Calabria

Az ókori riacei bronzszobrokat digitálisan keltették életre a calabriai reklámban. Ez sokaknál kiverte a biztosítékot. 

hirdetés

Az ókori riacei bronzszobrokkal készített reklámfilm bevonását követelik a dél-olasz Calabria lakói, akik szerint a turistacsalogató kampány lejáratja őket. A sajtó szerint a reklámban az antik szobrászat remekművei leginkább Chippendale fiúkra hasonlítanak.

Azonnal állítsák le ezt a reklámot! Szégyent hoz Calabriára! - így követelte az il Quotidiano della Calabria napilap annak az idegenforgalmi kampányfilmnek a bevonását, amellyel éppen a turistákat akarták a tartományba csalogatni. Giuseppe Scopelliti tartományi elnök ötlete volt, hogy a Calabria történelmét és szépségét jelképező riacei bronzszobrokkal reklámozzák a területet. Az 1972-ben, Riace tengerében talált két ókori műkincs azonban egészen modern szerepben jelent meg a reklámfilmben. A Krisztus előtti 5. századból származó szobrok digitális technikával mozgó alakokká váltak, akik egy képernyőn nézik Calabria nevezetességeit.

A meztelen férfiak azonban nem nyerték el a helyiek tetszését: az újságok szerint a riacei szobrok leginkább Chippendale sztriptíz-fiúkra hasonlítanak. "Calabriában oly sok gyönyörű hely van, muszáj volt két meztelen hátsóval reklámozni bennünket?" - kérdezte az Il Quotidiano della Calabria.

A tartomány szellemi atyjának számító Salvatore Settis, a Los Angeles-i Getty Center volt és a pisai Scuola Normale egyetem mostani igazgatója felháborodottan utasította vissza a szerinte is degradáló reklámot. Settis azt tartja a legnagyobb botránynak, hogy a bronzszobrok életre keltése két és fél millió euróba került. Felszólalt a Confindustria gyáriparos szövetség is hangsúlyozva, hogy a calabriai reklámfilmet már a Milánóban, februárban rendezett idegenforgalmi kiállításon és vásáron is levetítették, és ott is kritikák érték. A tartományi elnök még nem válaszolt, de a reklámfilmet leállították.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szerinte kevés a forrás, az unió pedig még mindig nem érti, hogy a demokrácia léte függ attól, eljutnak-e a lakosokhoz a valódi információk.

A Hirado.hu vezetését egy hónapja vette át a Lokál nevű kormányközeli bulvárlaptól érkezett Leitner Attila. 

Naomie Harris, a James Bond-filmek sztárja és Brian Eno brit zenész is közreműködött a rövidfilmben.

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés