hirdetés
hirdetés
hirdetés

Melyik fele kidobott pénz?

A Darwin's Marketing Evolution kommunikációkutatója, Karafiáth Balázs a memetika szerepéről, a véleményvezérekről és a jó reklám tulajdonságairól.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Karafiáth Balázs, Darwin’s Marketing Evolution, kommunikációkutató
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív)
hirdetés

Interjú a Nyomtassteis projektről, és arról, hogy létezhet-e a 21. században szamizdat.

A kommunikáció és média szakon adnak elő tartalmi fókuszú kommunikációról, natív hirdetésekről, influencerekről és hasonlókról.

Ha a tartalom a király, akkor micsoda az isten? A SAP Hybris nagygyűlésén fontos kérdésekkel szembesültünk.

Szabó Orsolya és Lengyel Richárd új pozícióban folytatják.

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Valószínűleg úgy kellene ezt értelmezni, hogy a visszaigazolás által megbizonyosodhatsz arról, hogy amit gondolsz az a helyes, és ezt bátran követheted te is.

És nyilván mindig vannak dolgok, amelyeket nem csak egy valaki gondol, hanem ezer másik is hasonlóan látja. Így ha ebbe tudsz beleékelni egy médiumot, akkor azáltal
meggyőzheted az ezernyi "gondolkodót" arról, hogy márpedig nekik van igazuk. Holott te csak alkalmazkodsz hozzájuk, mert így lehet a bizalmukat elnyerni. Ha a közeg
kaméleonja leszel, úgy figyelnek rád is, mint egymásra.

A véleményvezérséget én egy ciklikus, de inkább körforgáson alapuló dolognak tekintem. Mindenkinek megvannak azok az emberei, akire szívesen hallgat, vagy aki(k)nek a
véleménye számít - számára.
Ily módon mindenki egy véleményvezér valamilyen területen, valaki számára. Bele lehet venni a folyamatba ezt a kifejezést is, mert ha valaki azon a területen opinion
leader valaki szemében, ahol éppen "újat" tudnak mutatni, akkor onnan gerjedhet egy eszme. Aztán persze a sokadik embernél már eltorzul ez, viszont nekik más vezérük van.
Éljen az elméleti sík... :)
#
Csak remélni tudom, hogy egyetlen ügyfél sem olvas ilyeneket, mert akkor tuti ezért fogja verni az asztalt.
#
A véleményvezér mitől lett véleményvezér, ha csak az én percepciómat tudja visszaigazolni és semmi újat nem képes nekem mondani? "Pont azt mondja, amit én is
gondolok!" Talán ismer valakit aki azzá tette? Talán fizettek neki?
#
„Pont azt mondja, amit én is gondolok!”
Ez hogyan változtatja meg a világról alkotott percepciómat, amikor ebben a mondatban (mémben!) éppen az én percepcióm igazolódik vissza?

A decemberi kiemeltek között még egy 24.hu, egy Magyar Narancs és egy Index-cikk volt.  

A kiadók és virális tartalmakat megosztók is aggódhatnak.

Egyben a printben áttérnek a tabloidméretre. 

Az UNICEO több mint 20 országból vár szakembereket.

A portfólióba tartozó Petőfi és a Sláger is jócskán tudta növelni hallgatóinak számát.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés