hirdetés
hirdetés
hirdetés

Melyik fele kidobott pénz?

A Darwin's Marketing Evolution kommunikációkutatója, Karafiáth Balázs a memetika szerepéről, a véleményvezérekről és a jó reklám tulajdonságairól.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Karafiáth Balázs, Darwin’s Marketing Evolution, kommunikációkutató
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív)
hirdetés

Az akció azokon a hétvégéken él, amikor lezárják a hidat a forgalom elől.

Vaszary Ádám, az Adamsky Budapest vezetője a kilencvenes-kétezres évek fordulóját, illetve akkori önmagát idézi meg eheti Kultúrterrorunkban.

A reklám szlogenje viszont erősen lehúzta a végén a tetszést.

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Valószínűleg úgy kellene ezt értelmezni, hogy a visszaigazolás által megbizonyosodhatsz arról, hogy amit gondolsz az a helyes, és ezt bátran követheted te is.

És nyilván mindig vannak dolgok, amelyeket nem csak egy valaki gondol, hanem ezer másik is hasonlóan látja. Így ha ebbe tudsz beleékelni egy médiumot, akkor azáltal
meggyőzheted az ezernyi "gondolkodót" arról, hogy márpedig nekik van igazuk. Holott te csak alkalmazkodsz hozzájuk, mert így lehet a bizalmukat elnyerni. Ha a közeg
kaméleonja leszel, úgy figyelnek rád is, mint egymásra.

A véleményvezérséget én egy ciklikus, de inkább körforgáson alapuló dolognak tekintem. Mindenkinek megvannak azok az emberei, akire szívesen hallgat, vagy aki(k)nek a
véleménye számít - számára.
Ily módon mindenki egy véleményvezér valamilyen területen, valaki számára. Bele lehet venni a folyamatba ezt a kifejezést is, mert ha valaki azon a területen opinion
leader valaki szemében, ahol éppen "újat" tudnak mutatni, akkor onnan gerjedhet egy eszme. Aztán persze a sokadik embernél már eltorzul ez, viszont nekik más vezérük van.
Éljen az elméleti sík... :)
#
Csak remélni tudom, hogy egyetlen ügyfél sem olvas ilyeneket, mert akkor tuti ezért fogja verni az asztalt.
#
A véleményvezér mitől lett véleményvezér, ha csak az én percepciómat tudja visszaigazolni és semmi újat nem képes nekem mondani? "Pont azt mondja, amit én is
gondolok!" Talán ismer valakit aki azzá tette? Talán fizettek neki?
#
„Pont azt mondja, amit én is gondolok!”
Ez hogyan változtatja meg a világról alkotott percepciómat, amikor ebben a mondatban (mémben!) éppen az én percepcióm igazolódik vissza?

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés