hirdetés
hirdetés
hirdetés

Melyik a legjobb Hipnózis plakát?

Több mint tíz éve hirdeti meg a Kreatív saját reklámversenyét. Szavazzatok! Melyik volt a legjobb Hipnózis plakát? 

hirdetés

Áhítattal teli, közös múltba révedésre szeretnénk kérni most mindenkit. A Hipnózis reklámversenyről van szó, amelyik az egyik legfontosabb magyarországi kreatívverseny, másrészt több mint tíz éves. Kezdetben az ezredfordulón "Ad Age - The Best"-nek hívták, aztán megkapta a leíró "Kreatív Reklámverseny" nevet, majd 2005-ben megszületett a Hipnózis. Azóta kicsit nagyobb energiát fordítunk a plakátokra. 

Döntük el közösen, melyik a legjobb Hipnózis plakát!

Adjatok 1-est, ha borzasztó, 10-est ha átütően zseniális!

És ne felejtse el senki: az idei Hipnózisra március 25-ig kell nevezni!

 

 

2003

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  


2004


 

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  


2005 

  

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  


2006

  

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  



2007

  

  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  



2008

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  



2009

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
 


2010

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  



2011

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés