hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megtisztítják Velencét az óriásplakátoktól

Olaszország új kulturális minisztere, Giancarlo Galan leszedetné Velence épületeit elfedő hirdetéseket, amik gyakran egész műemlékeket takarnak el. 

hirdetés

Olaszország új kulturális minisztere, Giancarlo Galan leszedetné Velence épületeit elfedő hirdetéseket, amik gyakran egész műemlékeket takarnak el.

Giancarlo Galan a La Nouve Venezia című lapban megjelent nyilatkozata szerint enged a nemzetközi nyomásnak és leszedeti a – többek között – Szent Márk tér és a Grand Canal épületeit is beborító plakátokat. A miniszter szerint a turisták nem szembesülhetnek ezzel a látvánnyal, a hirdetőknek pedig rá kell jönniük, hogy ez a fajta megjelenés számukra sem előnyös.

Tipikus példa erre a Szent Márk tér egyik háza, vagy a Sóhajok hídja előtti csatorna, ami az évek során reklámfelületté alakult, ma pedig már mindkét műemléket a tetőtől a földszintig érő színes molinó borítja. A hirdetések kihelyezésének nagyon egyszerű magyarázata van: az ebből származó bevételekből kívánják finanszírozni az épületek rekonstrukcióját. A miniszter szerint azonban ez az állapot tarthatatlan, meg kell találni a módját, hogy ezt más forrásból oldják meg.

A bejelentésnek minden bizonnyal köze van ahhoz a tavaly októberben indult brit kezdeményezéshez, amiben a kultúra és a közélet neves szereplői nyilatkoztak a velencei állapotokról. A kampányhoz csatlakozott többek között Norman Foster építész, Glenn Lowry, a Museum of Modern Art vezetője, Neil MacGregor a British Museumból, Mikhail Pjotrovszki, az Ermitázs igazgatója, továbbá nagy bostoni, stockholmi és drezdai múzeumok vezetői.

(forrás: Index)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
épp itt az ideje....a sóhajok hídjánál is durva volt kicsit az autóreklám:/

A petíció 12 ezer aláírás felett jár már.

Az Indenpendent Spirit Awards-on a kisebb büdzséjű alkotásokat díjazzák.

A tévészpot egy nonprofit vállalat jóvoltából született, akik azt szeretnék, ha minél többen állnának át növényi alapú étrendre.

A Netpositive és a FANUC is őket választotta.

Lego Vidiyo néven indít új szolgáltatást a gyártó, melynek lényege, hogy kiterjesztett valóság (AR) segítségével pingelje a gyerekek kreativitását.

hirdetés
hirdetés

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.