hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyarok rajzolták meg James Bondot

Az Easy Explain Video nevű hazai marketingügynökséget bízta meg a Sony, hogy vezeték nélküli kommunikáció élményének bemutatására animációs videókat készítsenek egy pilot kampányban, amelyben James Bond figurája használja márka termékeit.

hirdetés

Magyar ügynökséget bízott meg a Sony, hogy elkészítsék pilot kampányuk számára azokat az animációs videókat, amelyekben az elektronikai gyártó a vezeték nélküli kommunikáció élményeit mutatja be James Bond segítségével.

Az Easy Explain Video nevű ügynökség több nemzetközi cégnek készített már hasonló videót, a Sonynak készített munkák Spílerakadémia néven futnak, és az animációs filmekben James Bond figurája elevenedik meg.

A teljes sorozat a Sony hivatalos Youtube-csatornáján tekinthető meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A decemberi kiemeltek között még egy 24.hu, egy Magyar Narancs és egy Index-cikk volt.  

A kiadók és virális tartalmakat megosztók is aggódhatnak.

Egyben a printben áttérnek a tabloidméretre. 

Az UNICEO több mint 20 országból vár szakembereket.

A portfólióba tartozó Petőfi és a Sláger is jócskán tudta növelni hallgatóinak számát.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés