hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar grafikust díjaztak Kínában

Két munkájával is komoly sikert aratott Vasvári Péter grafikai designer. Elhozta a Hiiibrand 2010 Nemzetközi Logótervezési Díj bronzérmét, egy másik alkotását pedig a LogoLounge válogatta be a 2011 meghatározó trendjei közé.

hirdetés

Vasvári Péter bronzérmet nyert a Hiiibrand 2010 Nemzetközi Logótervezési versenyén, egy másik alkotását pedig a szakterület legismertebb nemzetközi fóruma, a LogoLounge válogatta be a 2011-es trendek közé - írja a hg.hu.

A kínai szervezésű Hiiibrand 2010-es versenyére 4136 munka érkezett hatvan országból. A nemzetközi zsűri ezekből az alkotásokból választotta ki a 2010-ben elkészült logók legjobbjait. A shortlistre 202 munka jutott be, köztük Vasvári két logója, és Farkas Anna munkája is. Végül Vasvári Péter munkáját, a „Hunterrace”-t (ami a Brandstack, LLC. megbízásából készült) díjazták bronzéremmel. A válogatáson hét zsűritag dolgozott öt hónapon keresztül. A verseny nyerteseit a kínai New Graphic magazin szeptemberben megjelenő 28. száma is bemutatja majd.

Vasvári Péter másik elismerését a Logolounge-tól zsebelhette be, melynek eredményeként beválogatták 2011-es trend jelentésükbe. A „Zebrand” logó szerepelni fog többek között a Graphic Design USA, a Creative Review és a ProGRAPHICA magazinokban is.

(forrás: Hg.hu, Alkotóelem.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A négy év után újraindított szakmai elismerést Rényi Pál Dániel kapta.

Ügynökségi meg médiás arcokkal, marketingesekkel és startupperekkel fogunk fröccsözni munka címén. Nyitott dolog!

Minden ügynökségénél lekapcsolták a gépeket az Ukrajnából indult vírus miatt.  

Az Ablak, a Hol-Mi?, a Főtér műsorvezetője 64 éves volt.

Később a vállalat munkalehetőséget is ajánl a sportolóknak.

hirdetés

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Díjátadó: július 5., Premier KultCafé

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés