hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar grafikust díjaztak Kínában

Két munkájával is komoly sikert aratott Vasvári Péter grafikai designer. Elhozta a Hiiibrand 2010 Nemzetközi Logótervezési Díj bronzérmét, egy másik alkotását pedig a LogoLounge válogatta be a 2011 meghatározó trendjei közé.

hirdetés

Vasvári Péter bronzérmet nyert a Hiiibrand 2010 Nemzetközi Logótervezési versenyén, egy másik alkotását pedig a szakterület legismertebb nemzetközi fóruma, a LogoLounge válogatta be a 2011-es trendek közé - írja a hg.hu.

A kínai szervezésű Hiiibrand 2010-es versenyére 4136 munka érkezett hatvan országból. A nemzetközi zsűri ezekből az alkotásokból választotta ki a 2010-ben elkészült logók legjobbjait. A shortlistre 202 munka jutott be, köztük Vasvári két logója, és Farkas Anna munkája is. Végül Vasvári Péter munkáját, a „Hunterrace”-t (ami a Brandstack, LLC. megbízásából készült) díjazták bronzéremmel. A válogatáson hét zsűritag dolgozott öt hónapon keresztül. A verseny nyerteseit a kínai New Graphic magazin szeptemberben megjelenő 28. száma is bemutatja majd.

Vasvári Péter másik elismerését a Logolounge-tól zsebelhette be, melynek eredményeként beválogatták 2011-es trend jelentésükbe. A „Zebrand” logó szerepelni fog többek között a Graphic Design USA, a Creative Review és a ProGRAPHICA magazinokban is.

(forrás: Hg.hu, Alkotóelem.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Artificial által készített kampányban.

Facebook Messengeren épp a célcsoportjukat remélik elérni.

Több különös médiatanácsi frekvenciadöntés mögött is a kormánybiztos médiapápát sejtik.

Az első és a második helyezett is Csoboth Edina lett. Hat év után nyert újból díjat a versenyen.

Bracsok István, a White Rabbit kreatívigazgatója a reklámfesztivál zsűrijében.

hirdetés

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés