hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közös versenyt ír ki a Golden Drum és a DDB Budapest

Beat the Drum for Change néven új, fiatal kreatívoknak szóló versenyt ír ki a Golden Drum szervezőcsapata a DDB Budapesttel közösen. A pályázat célja az iparágat megváltoztató, innovatív ötletek díjazása. Az idei pályázat briefje, hogy a nők minél nagyobb szerepet kaphassanak a reklámiparban. A jelentkezési hatéridő szeptember 16.

hirdetés

Beat the Drum for Change néven új, fiatal kreatívoknak szóló versenyt ír ki a Golden Drum szervezőcsapata a DDB Budapesttel közösen. A Golden Drum szervezői azért választották a DDB Budapest irodáját, mert Bill Bernbach, a Doyle Dane Bernbach (DDB) ügynökség legendás alapítója volt az egyik, akik elindította a reklámipar forradalmát az ötvenes-hatvanas években és megváltoztatta az üzleti kommunikáció világát. 

A pályázatra olyan ötleteket várnak a fiatal, 30 év alatti kreatívoktól, amelyek megváltoztathatják a reklámipar működését. Az első pályázat a nőkről szól, olyan ötleteket várnak, amelyek nagyobb teret adna a nőknek a reklámszakmában való érvényesülésre. Az indok az, hogy miközben a nők hozzák a fogyasztói döntések többségét, a reklámiparban dolgozó női döntéshozók aránya vészesen alacsony, az Egyesült Államokban például a kreatívigazgatók mindössze 3 százaléka nő.  

A pályázók feladata egy olyan plakát elkészítése, amely rámutat arra, milyen előnyei lennének annak, ha sokkal több nő dolgozna kreatívigazgatóként. 

A harminc év alatti kreatívoknak ki kell tölteniük egy jelentkezési dokumentumot, majd a pályamunkával együtt fel kell tölteniük erre a szerverre (a hozzáférési információk a verseny honlapján!). A jelentkezési határidő szeptember 16.

A nyerteseket október 9-én hirdetik ki, az első díj egy teljes árú belépő a San Francisco-i 3 % Conference-re, amelyet október 16-17-én tartanak. Az utazást és a szállást a DDB Europe állja. A pályázat második és harmadik helyezettje teljes árú belépőt nyer a jövő évi Golden Drumra. A zsűri a DDB közép-európai irodáinak női vezető kreatívjaiból áll majd, a zsűri elnöke pedig Barbara Krajnc, a Golden Drum ügyvezető igazgatója. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

André Aciman sikerkönyve folytatását mutatja be Budapesten

A V-Tel elsősorban a feltöltőkártyás felhasználókra céloz. 

A szokásos, instakész tájképek, és széles mosolyok helyett kínos helyzetek uralják a légitársaság reklámját.

Idén már másodjára keresik a legjobb ételeket a Hungarian Street Food Awards-on.

A flamand szélsőjobboldali párt plakátjait használta fel projektjéhez a menekültekkel foglalkozó belga szervezet.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés