hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közös versenyt ír ki a Golden Drum és a DDB Budapest

Beat the Drum for Change néven új, fiatal kreatívoknak szóló versenyt ír ki a Golden Drum szervezőcsapata a DDB Budapesttel közösen. A pályázat célja az iparágat megváltoztató, innovatív ötletek díjazása. Az idei pályázat briefje, hogy a nők minél nagyobb szerepet kaphassanak a reklámiparban. A jelentkezési hatéridő szeptember 16.

hirdetés

Beat the Drum for Change néven új, fiatal kreatívoknak szóló versenyt ír ki a Golden Drum szervezőcsapata a DDB Budapesttel közösen. A Golden Drum szervezői azért választották a DDB Budapest irodáját, mert Bill Bernbach, a Doyle Dane Bernbach (DDB) ügynökség legendás alapítója volt az egyik, akik elindította a reklámipar forradalmát az ötvenes-hatvanas években és megváltoztatta az üzleti kommunikáció világát. 

A pályázatra olyan ötleteket várnak a fiatal, 30 év alatti kreatívoktól, amelyek megváltoztathatják a reklámipar működését. Az első pályázat a nőkről szól, olyan ötleteket várnak, amelyek nagyobb teret adna a nőknek a reklámszakmában való érvényesülésre. Az indok az, hogy miközben a nők hozzák a fogyasztói döntések többségét, a reklámiparban dolgozó női döntéshozók aránya vészesen alacsony, az Egyesült Államokban például a kreatívigazgatók mindössze 3 százaléka nő.  

A pályázók feladata egy olyan plakát elkészítése, amely rámutat arra, milyen előnyei lennének annak, ha sokkal több nő dolgozna kreatívigazgatóként. 

A harminc év alatti kreatívoknak ki kell tölteniük egy jelentkezési dokumentumot, majd a pályamunkával együtt fel kell tölteniük erre a szerverre (a hozzáférési információk a verseny honlapján!). A jelentkezési határidő szeptember 16.

A nyerteseket október 9-én hirdetik ki, az első díj egy teljes árú belépő a San Francisco-i 3 % Conference-re, amelyet október 16-17-én tartanak. Az utazást és a szállást a DDB Europe állja. A pályázat második és harmadik helyezettje teljes árú belépőt nyer a jövő évi Golden Drumra. A zsűri a DDB közép-európai irodáinak női vezető kreatívjaiból áll majd, a zsűri elnöke pedig Barbara Krajnc, a Golden Drum ügyvezető igazgatója. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

A Nissan reklámjában most nem az autóeladáson van a hangsúly, hanem azon, hogy mindenki maradjon otthon.

Monika Grüttner kulturális miniszter szeretné, ha már jövő héttől élesedne a segélyprogram.

A Telekom, a Telenor és a Vodafone fizettek ennyit, 15 évre kaptak jogosultságot

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői közleményben írnak szakmájuk szerepéről a koronavírus idején.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés