hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két magyar díj a Best Brand Awardson

Díjat nyert Vörös Botond és Vasvári Péter a nemzetközi Best Brand Awards versenyen.

hirdetés

A Best Brand Awards célja, hogy nagy horderejű márkákat és védjegyeket jutalmaz meg, amik megjelenésükkel építik a világ vizuális arculatát.

A veresnyen részt vehet minden ebben a témában jártas szakember, így például ügynökségek, vállalatok, grafikai stúdiók, marketingosztályok, szabadúszók, vagyis a márkaépítéssel foglalkozó alkotók. A résztvétel nevezési díjhoz kötött, azaz fizetni kell minden egyes feltöltött munkáért.

Két globális és hat földrajzi kategóriában lehetett elnyerni elismeréseket. A globális kategóriában a "Legjobb Márka a Világon" (BBA, BEST BRAND OF THE WORLD GOLD MEDAL) és a "Legjobb Képviselet a Világon" (BBA, BEST AGENCY OF THE WORLD GOLD MEDAL) címet kapta meg a közreműködő. Ennek az utóbbinak lett egyedüli birtokosa, és így kapta meg az elismerő emlékplakettjét Vörös Botond.

Vörös Botond munkája
Vörös Botond munkája

Vörös Botond munkája
Vörös Botond munkája

Vörös Botond munkája
Vörös Botond munkája

Vörös Botond díja
Vörös Botond díja

A földrajzi kategóriában a legmagassabb pontszámot elérő résztvevő, a legjobb megnevezéssel (BBA, BEST OF...GOLD MEDAL) arany emlékplakett birtokosa lehetett minden zónában, így Afrikában, bár itt nem osztottak fődíjjat, Ázsiában, Latin-Amerikában, Észak-Amerikában és Kanadában egy csoportban, Óceániában és végül Európában és Oroszországban egy csoportban - ebben a kategóriában Vasvári Péter két munkájával - FISH és BLACK CAT - a legnagyobb pontszámot kapva második helyezésként, azaz "runner-up" oklevélben részesült.

Vasvári Péter munkája
Vasvári Péter munkája

Vasvári Péter munkája
Vasvári Péter munkája

Vasvári Péter oklevele
Vasvári Péter oklevele

A pontozási és kiválasztási kritériumok a következő szemponok alapján volt meghatározva. A vizuális eredetiség, új innovatív megoldás megjelenése és összhang a megvalósított márka, logó - grafika - és az elvárt céloknak, leírásnak megfelelően kialakított harmónia egysége. Röviden, a leírás milyen módon tükrözte az adott létrejött márkát.

A 41 országból indult versenyzőket nemzetközi zsűri neves szakemberei pontozták, így Álvaro Pérez Spanyolországból, David Bouwer Dél-Afrikából, Liu Yongqing Kínából, Shanoo Bhatia Indiából, Siniša Sudar Horvátországból, Marcelo Ghio Peruból, Ken Shadbolt Ausztráliából, Ma Eugenia Plate Argentínából és Friedrich Detering Németországból.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A brit napilap új kampányában birkák, kígyók, keselyűk vitakoznak.

Akár leépítés is jöhet a Hír TV-nél.

Az ügynökség PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét.

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés