hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jön a nagyon színes McDonald's-csomagolás

Olyan színekkel, mint az "optimista narancs" és a "mágikus magenta".

hirdetés

Új csomagolásdizájnt kap a McDonald's, egyelőre csak az Egyesült Államokban - írja az Advertising Age. Az új csomagolást a hét ügynökségből (HÉT ÜGYNÖKSÉGBŐL!) álló DymanicDesign csapat fejlesztette. Mindegyik ügynökség delegált egy dizájnert a csapatba, akiket a McDonald's elküldött London hipszternegyedébe, Shoreditchbe, hogy egy hétig brainstormingoljanak az új dizájnon.

A német Leo Burnett, az amerikai TBWA, a hong kong-i DDB, az ausztrál Creata és Landini, a brit Boxer és Forpeople ügynökségek dizájnereiből álló csapat 2015 év elején ült össze, a hét során pedig számos fogyasztói visszajelzést kaptak, a hét végére pedig három lehetséges alternatív tervet választottak ki. A végső tervet a McDonald's csomagolásaiért felelős Boxer ügynökség alakította ki. 

A McDonald's szerint a végeredmény "modern, progresszív" lett, és olyan fantáziaszíneket kapott, mint a szenvedélyes lila, az optimista narancs, a mágikus magenta vagy a pikáns lime. 

(forrás: Advertising Age)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés