hirdetés
hirdetés
hirdetés

Jön a nagyon színes McDonald's-csomagolás

Olyan színekkel, mint az "optimista narancs" és a "mágikus magenta".

hirdetés

Új csomagolásdizájnt kap a McDonald's, egyelőre csak az Egyesült Államokban - írja az Advertising Age. Az új csomagolást a hét ügynökségből (HÉT ÜGYNÖKSÉGBŐL!) álló DymanicDesign csapat fejlesztette. Mindegyik ügynökség delegált egy dizájnert a csapatba, akiket a McDonald's elküldött London hipszternegyedébe, Shoreditchbe, hogy egy hétig brainstormingoljanak az új dizájnon.

A német Leo Burnett, az amerikai TBWA, a hong kong-i DDB, az ausztrál Creata és Landini, a brit Boxer és Forpeople ügynökségek dizájnereiből álló csapat 2015 év elején ült össze, a hét során pedig számos fogyasztói visszajelzést kaptak, a hét végére pedig három lehetséges alternatív tervet választottak ki. A végső tervet a McDonald's csomagolásaiért felelős Boxer ügynökség alakította ki. 

A McDonald's szerint a végeredmény "modern, progresszív" lett, és olyan fantáziaszíneket kapott, mint a szenvedélyes lila, az optimista narancs, a mágikus magenta vagy a pikáns lime. 

(forrás: Advertising Age)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A brit napilap új kampányában birkák, kígyók, keselyűk vitakoznak.

Akár leépítés is jöhet a Hír TV-nél.

Az ügynökség PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét.

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés