hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ismételt a Kirowski Isobar a Hipnózison

A tavalyi évhez hasonlóan ismét a Kirowski Isobar lett az év ügynöksége a Kreatív Csoport által szervezett Hipnózis Kreatív reklámversenyen. Buli is volt egy új, nagyon jó helyen.

hirdetés

Bravúrosan ismételt, azaz 2012 után ismét a Kirowski Isobar lett az év ügynöksége Kreatív Csoport által szervezett Hipnózis Kreatív reklámversenyen. Az ügynökség összesen négy első, három második és egy harmadik helyet szerzett, továbbá övék lett az Év Kreatív Termékéért járó díj is. A Hipnózis bulival egybekötött díjátadóját április 30-án este tartottuk a Budapest Music Centerben. A partiról is hamarosan beszámolunk majd.

A versenyre egyébként összesen 38 ügynökségi és 7 ügyféloldali nevezés érkezett, a legtöbb nevezés a Kirowski Isobartól, akik összesen 16 munkát neveztek. Rövidlistára végül 60 projekt került 31 nevezőtől és összesen 18 díjat adtunk át.

A shortlistesekről külön videó is készült:

Társadalmi Célú Hirdetések

Film

I. helyezés: Kirowski Isobar – Adományvonal Filmek (Magyar Telekom)

II. helyezés: Idea Time és Mosoly Alapítvány – Álarc

III. helyezés: Artinvent – Milyen jövőt akarsz Várpalotának?

Várpalota - green - festival from artinvent on Vimeo.

Print

I. helyezés: Café Communications – Ne hagyd, hogy a forgalom irányítsa a reggeled! (Magyar Kerékpárosklub)

II. helyezés: Greenroom és Spar Magyarország – Malacetető

III. helyezés: Magyarországi Református Egyház – Egy asztalnál ülünk mind SZJA egyszázalékos felajánlás kampánya

Online

I. helyezés: Magyarországi Református Egyház – Fiú

Integrált kampányok

II. helyezés: HG360 Reklámügynökség – Téli Imidzs Kampány (Új Széchényi terv, Nemzeti Fejlesztési Ügynökség)

Fogyasztóközpontú hirdetések

DM

I. helyezett: Allison Advertising – FedEx Macaron dm kampány

Esemény

I. helyezés: Milka nagy lassúzós nap – HPS Experience

II. helyezés: Kirowski Isobar és HD Event – Csúszda (T-Mobile)

III. helyezés: HPS Experience – Nike üzlet megnyitó esemény

Egyéb

I. helyezés: Kirowski Isobar és HD Group - Csúszda (T-Mobile)

II. helyezés: Team Red - Vodafone 3G öltözőfülkék

III. helyezés: Grey Worldwide Hungary - Allianz E-HOUSE

Online-website

I. helyezés: Örömdal kampány - a Kirowski Isobar weboldala a T-mobile megbízásából

Online banner

I. helyezés: Nagyobb térre vágyik? - Café Communications az OTP Bank megbízásából

II. helyezés: Kirowski Isobar éjszaka hangjai banner a Budapesti Fesztiválzenekar Alapítvány megbízásából

Online film

I. helyezés: Vigyázz, Lépcső! - Visionary7, Budapesti Fesztivál Zenekar

MIND THE STAIRS! from VISIONARY 7 on Vimeo.

II. helyezés:  Reklám a továbbkattintás ellen! - Café Communications, megbízó: OTP Bank

III. helyezés: Not the right moment - Kirowski Isobar és Umbrella, megbízó: Portfólió Night

Online-egyéb

I. helyezés: Online hullámzás a magyar olimpiai csapatért - HPS Experience Facebook-kampánya a Kraft Foods megbízásából

Megosztott II. helyezés: Leo Burnett - Zsani és Kornél, megbízó: Ingatlanbazár.hu

Megosztott II. helyezés: Acitivia Pocak kampány - Young & Rubicam, Ombrello a Danone Magyarország megbízásából

 

III. helyezés: NNG C++Game, ügynökség: Kriek.hu 

A prezentációt letölthető formában a cikk végén is megtalálhatják!

Print indoor, outdoor

I. helyezés: Budapesti Fesztivál Zenekar billboard-ja - Kirowski Isobar

II. helyezés: Olvasnivaló - Lowe GGK, megbízó: Metropol

III. helyezés: Vigyázat, mindent visz! - Greenroom, megbízó: Brandloyalty

Print sajtóhirdetés

I. helyezés: Greenroom - Vigyázat, mindent visz!, megbízó: Brandloyalty

II. helyezés: Red Cell Budapest – KOKESHI (Magyar Suzuki Zrt.)

Megosztott III. helyezés: Volt fesztivál születésnapi sajtóhirdetése - Kirowski Isobar, megbízó: T-Mobile

Megosztott III. helyezés: Bicikli, gardrób, vezetékek - Leo Burnett, megbízó: OTP Bank

Film

I. helyezés: Pályaudvar - Café Communications, megbízó: a UPC

II. helyezés: Leo Burnett - Krisztián, Nóra, megbízó: Samsung

III. helyezés: HPS Experience - Guru – íz, ami helyrerak! (Friesland Campina)

Integrált kampány

I. helyezés: Vodafone Hangtérkép - Team Red/ Up/ Mito

II. helyezés: Jövőt teremtünk projekt az Erste Bank megbízásából – Oditech Studio és Myrtis Creative

Digitális Repülőtéri Citylight

I. helyezett: Café Communications - Hordárok Digitális citylight-ja,  megbízó: OTP Bank

Fődíjak

Az Év Kreatív Terméke:

Csúszda – Kirowski Isobar, HD Group, megbízó: a T-Mobile

Az év ügynöksége 2012-ben:

Kirowski Isobar

 

 

 

Hamarosan képek a díjkiosztóról!!!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés