hirdetés
hirdetés
hirdetés

Inverz graffitivel nyomultunk

A Kreatív Zöldmarketing konferencia hirdetésére használta először az Urban Communications új kommunikációs megoldását, az inverz graffitit.
hirdetés

Városi kosz eltávolításával hirdette a Kreatív a Zöldmarketing konferenciáját. Az inverz graffiti megoldást használó reklámokat az Urban Communications készítette. Az inverz graffiti lényege, hogy kommunikációnak nemhogy nulla a környezeti terhelése, de egyenesen eltávolítja a környezetszennyezés lenyomatát, a koszt a városi felületekről.


„Az inverz graffiti során megtisztítjuk a város néhány tíz, száz négyzetméterét. Hirdetői szempontból nem másodlagos, hogy eközben ügyfeleink logóját vagy bármilyen más, kívánt vizuális lenyomatát hozzuk létre. A megoldás gyakorlatilag bárhol, bármilyen méretben működik, ahol egyszerre áll rendelkezésre kosz és fal/járda és a célközönség” – mondja el az eszközt Magyarországon piacra dobó ügynökség, az Urban Communications tulajdonosa és ügyvezető igazgatója, Heiszler Ákos.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés