hirdetés
hirdetés
hirdetés

Húsz magyar ügynökség a Golden Drumon

Húsz ügynökség összesen 74 nevezést küldött a portorozi Golden Drumra. Az Ogilvy 12, a DDB 8 munkával nevezett.

hirdetés

A Golden Drum szervezői eljuttatták a Kreatív Online-hoz a magyar ügynökségek nevezésszámát. Ebből kiderül, hogy húsz magyar ügynökség összesen 74 nevezést küldött Portorozba.

Ahogy várható volt, a legtöbb nevezést az Ogilvy és a DDB küldte be, előbbi 12-őt utóbbi 8-at. Hét nevezést adott be a Café Creative, 6-6-ot a Leo Burnett és a Saatchi & Saatchi. A négy nevezősök mezőnyében az Akció 360, a Grey és a Young & Rubicam szerepel. Három nevezést adott be a White Rabbit, a McCann-Erickson, a Laboratory és a Kirowski. Az ACG, a Cluso, a Friedly 2-2-2 nevezést küldtek a Golden Drumra, míg az Artificial Group, a Carbon Group, a Carnation, az Euro RSCG és a Prohome egyet.

Ahogy arról már múlt héten beszámoltunk, a Golden Drum zsűrijei a kategóriák felében már shortlistet is hirdetett. A döntőkbe eddig 15 magyar nevezés került, a DDB négy, a Laboratory három, a McCann, az Ogilvy és a Café két-két-két, míg az Akció 360 és a Cluso egy munkával.

A portorozi Golden Drum október 5-től 8-ig tart. A Kreatív természetesen folyamatosan beszámol majd a legfontosabb történésekről, előadásokról, konferenciákról, díjakról és díjazottakról.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés