hirdetés
hirdetés
hirdetés

Csütörtökön elsötétült a média

Eddig több mint hatvan médiafelület csatlakozott a kezdeményezéshez.

hirdetés

A Magyar Reklámszövetség kedden arra kérte a médiavállalkozásokat és a szakmai szervezeteket, hogy csatlakozzanak a tervezett reklámadó bevezetése elleni június 5-ei tiltakozáshoz.

A keddi felhívásra eddig példa nélküli módon mozdult meg az egész kommunikációs ipar, a felhíváshoz csatlakozó médiafelületek száma jelenleg meghaladja a hatvanat.

A tiltakozáshoz eddig csatlakozott a tévécsatornák közül a Cool, a FEM3, a Film+, a Film+2, a HírTV, a Muzsika TV, a PRO4, az RTL Klub, az RTLII, az RTL+, a Sorozat+, a Story4, a Story5, a TV2, a Super TV2, a Viasat3, a Viasat6. A rádiók közül a Class FM, a Gazdasági Rádió, az Info Rádió, a Juventus Rádió, Katolikus Rádió, a Lánchíd Rádió, és a Music FM. A nyomtatott sajtótermékek közül a Blikk, a HVG, a Hír7, a Magyar Nemzet, a Metropol, a Népszabadság, a Népszava, a Nemzeti Sport, a TVR-7. Az online felületek közül a Babaszoba.hu, a Blikk.hu, a Citromail.hu, a Femina.hu, a Gphirek.hu, a Hazipatika.hu, a Hirkereso.hu, a Hir24.hu, a Hvg.hu, az Index.hu, az Investor.hu, az Iwiw.hu, a Komment.hu, a Kremmania.hu, Life.hu, a Mandiner.hu, a Metropol.hu, az Mno.hu, a Napi.hu, a Nepszava.hu, az Nlcafe.hu, a Nol.hu, a Nosalty.hu, az Nso.hu, az Origo.hu, a Portfolio.hu, a Postr.hu, a Quart.hu, a Startlap.hu, a Storyonline.hu, a Szoftverbazis.hu, a Tafelspicc.hu, az Uzletresz.hu, a Vezess.hu, a Videa.hu, a Wellnesscafe.hu, és a 444.hu.

Csatlakozott a felhíváshoz három kommunikációs szakmai lap online felülete, a Kreativ.hu, a Mediapiac.com, az Emasa és az Mmonline.hu.

A televíziós csatornák elsötétítéssel, a rádiók a tiltakozás szövegének beolvasásával, a nyomtatott sajtó fehér lappal, az online felületek szintén elsötétítéssel fejezik ki a reklámadó bevezetése elleni tiltakozásukat. A tiltakozással egyetértők az MRSZ honlapjáról letölthető template segítségével fejezhetik ki álláspontjukat a facebook-oldalukon és honlapjukon egyaránt.

Az MRSZ közlemény szerint a mai napig támogatásukat fejezték ki a kezdeményezéssel kapcsolatosan a kommunikációs iparág alábbi szakmai szervezetei: a Direkt- és Interaktív Marketing Szövetség, az Interactive Advertising Bureau Hungary, a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesülete, Professzionális Piackutatók Társasága, Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete és teljes ügynökségi tagságával a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége.

UPDATE: Újabb csatlakozók itt:

Life Network, Ozone Network, Klubrádió, 168óra, Blog.hu, Eszakhirnok.com, Ffidelio.hu, Liveinfo.hu, a Hir7.com, a Netfolio.hu, a Port.hu, a Propeller.hu, a Szinhaz.hu, a Vasutasvizio.com, a Vipcast.hu, 10kerkult.hu és a 168ora.hu. Szakmai szövetségként támogatja a kezdeményezést a Magyar Újságírók Szövetsége.

A Főszerkesztők Fóruma is csatlakozott a tiltakozók köréhez.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés