hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hol voltak a legszebb hoszteszek a Soundon?

A Balaton Sound nem csak a szeletelésről szól, hanem a szép fiúkról és lányokról. A fesztiválon megjelenő márkák sem akarnak kilógni a sorból, nagyon szép hoszteszeket delegáltak Zamárdiba.

hirdetés

Fülsiketítő gépzene és felháborítóan alulöltözött emberek ide vagy oda, azt el kell ismernünk, hogy a Balaton Soundra nagyon csinos hoszteszeket vittek a fesztiválon megjelenő márkák. Mi most megszavaztatjuk olvasóinkkal, döntsék el önök, hol dolgoztak a legszebb lányok. Az összeállítás persze korántsem teljes, úgy tudjuk, csak a Mastercardnak volt például 20 hosztesze. Szerettünk volna fiúkból, azaz hosztokból is készíteni egy hasonló összeállítást, ők viszont sokkal kevesebben voltak, így maradnak a lányok.

Balaton Sound-os képes összeállításunk második része, kicsit kevesebb hosztesszel, de sokkal több márkával és néhány izmos pasival kiegészítve itt olvasható>>>

 

Az E.ON mosolygós hosztesze

 

Fair Play lányok

 

Fütyülős lányok minden irányból
 

 

A Mastercard partiőrei
 

 

A MOL hoszteszei
 

 

A Music FM
Szavazz!!!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

O'Neill lányok

 

Az OTP sem fukarkodott a hoszteszekkel
 

 

Fitt lányok a Scitec Nutrition-nál


 

A Szerencsejáték sátránál
 

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Új epizódokkal jelentkezik az Aegon és az ORFK-OBB figyelemfelhívó kampánya.

Idén azokra is gondoltak, akiknek sosem volt elhalálozott gondolatuk.

A HAB Advert reklámügynökség többek közt a Covid19 világjárvány okozta elszigetelődést is látva úgy gondolta, hogy levelezésbe kezd a szakma résztvevőivel.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés