hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hol voltak a legszebb hoszteszek a Soundon?

A Balaton Sound nem csak a szeletelésről szól, hanem a szép fiúkról és lányokról. A fesztiválon megjelenő márkák sem akarnak kilógni a sorból, nagyon szép hoszteszeket delegáltak Zamárdiba.

hirdetés

Fülsiketítő gépzene és felháborítóan alulöltözött emberek ide vagy oda, azt el kell ismernünk, hogy a Balaton Soundra nagyon csinos hoszteszeket vittek a fesztiválon megjelenő márkák. Mi most megszavaztatjuk olvasóinkkal, döntsék el önök, hol dolgoztak a legszebb lányok. Az összeállítás persze korántsem teljes, úgy tudjuk, csak a Mastercardnak volt például 20 hosztesze. Szerettünk volna fiúkból, azaz hosztokból is készíteni egy hasonló összeállítást, ők viszont sokkal kevesebben voltak, így maradnak a lányok.

Balaton Sound-os képes összeállításunk második része, kicsit kevesebb hosztesszel, de sokkal több márkával és néhány izmos pasival kiegészítve itt olvasható>>>

 

Az E.ON mosolygós hosztesze

 

Fair Play lányok

 

Fütyülős lányok minden irányból
 

 

A Mastercard partiőrei
 

 

A MOL hoszteszei
 

 

A Music FM
Szavazz!!!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

O'Neill lányok

 

Az OTP sem fukarkodott a hoszteszekkel
 

 

Fitt lányok a Scitec Nutrition-nál


 

A Szerencsejáték sátránál
 

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés