hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hárommilliárdos tendert írt ki az NFÜ

Rendkívül nagy értékű közbeszerzést írt ki 18 hónapos időtartamra vonatkozóan a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ). A kreatív-, pr-, médiás és közvéleménykutatási feladatokat is tartalmazó tender értéke közel hárommilliárd forint.

hirdetés

Ötféle kommunikációs tevékenységre vonatkozó nyílt közbeszerzést írt ki az NFÜ. A tender első része nyomdai, grafikai tervezésre, DTP és egyéb produkciós feladatok ellátására; a második rész átfogó kreatív- és pr-koncepció kidolgozására, kreatív-, pr- és online kampányok tervezésére, lebonyolítására, kreatívanyagok gyártására; a harmadik médiás feladatokra (foglalás, vásárlás, tervezés); míg a negyedik és ötödik rész kvalitatív és kvantitatív közvélemény-kutatási feladatok ellátására vonatkozik. A pályázók egyesével, vagy több feladatrészre együttesen is pályázhatnak.

A szilveszter napján feladott közbeszerzés teljes becsült összértéke nettó 2,9 milliárd forint, amely a következőképp oszlik el: az első rész értéke nettó 400 millió, a második részé 800 millió, a harmadiké 1,5 milliárd, a negyedik és ötödik részé 100-100 millió forint.

Ezzel ugyan nem ér el rekordot a tender a hazai komminikációs közbeszerzések között, de csak azért nem, mert az MNB nemrégiben kiírt egy olyan tendert, amelynek a keretösszege akár a hatmilliárd forintot is elérheti. Az NFÜ mostani kiírása így a második hely környékén mozog.

A jelentkezés gazdasági alkalmassági feltételei a keretösszegekhez hasonlóan meglehetősen impresszívek: minden részre vonatkozóan csak olyan pályázó jelentkezhet, akinek az elmúlt három üzleti évből származó forgalma elérte a közbeszerzés adott részre vonatkozó becsült értékét, azaz, például médiás feladatok tekintetében a másfél milliárd forintot.

A jelentkezési határidő február 17-e, 10:00 óra. A szerződés kezdete március 25-e, befejezése pedig 2015. szeptember 30.

Az NFÜ egyébként január 1-jével jogutódlással megszűnt, a változásokról itt tájékoztatnak. 

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés