hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hárommilliárdos tendert írt ki az NFÜ

Rendkívül nagy értékű közbeszerzést írt ki 18 hónapos időtartamra vonatkozóan a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ). A kreatív-, pr-, médiás és közvéleménykutatási feladatokat is tartalmazó tender értéke közel hárommilliárd forint.

hirdetés

Ötféle kommunikációs tevékenységre vonatkozó nyílt közbeszerzést írt ki az NFÜ. A tender első része nyomdai, grafikai tervezésre, DTP és egyéb produkciós feladatok ellátására; a második rész átfogó kreatív- és pr-koncepció kidolgozására, kreatív-, pr- és online kampányok tervezésére, lebonyolítására, kreatívanyagok gyártására; a harmadik médiás feladatokra (foglalás, vásárlás, tervezés); míg a negyedik és ötödik rész kvalitatív és kvantitatív közvélemény-kutatási feladatok ellátására vonatkozik. A pályázók egyesével, vagy több feladatrészre együttesen is pályázhatnak.

A szilveszter napján feladott közbeszerzés teljes becsült összértéke nettó 2,9 milliárd forint, amely a következőképp oszlik el: az első rész értéke nettó 400 millió, a második részé 800 millió, a harmadiké 1,5 milliárd, a negyedik és ötödik részé 100-100 millió forint.

Ezzel ugyan nem ér el rekordot a tender a hazai komminikációs közbeszerzések között, de csak azért nem, mert az MNB nemrégiben kiírt egy olyan tendert, amelynek a keretösszege akár a hatmilliárd forintot is elérheti. Az NFÜ mostani kiírása így a második hely környékén mozog.

A jelentkezés gazdasági alkalmassági feltételei a keretösszegekhez hasonlóan meglehetősen impresszívek: minden részre vonatkozóan csak olyan pályázó jelentkezhet, akinek az elmúlt három üzleti évből származó forgalma elérte a közbeszerzés adott részre vonatkozó becsült értékét, azaz, például médiás feladatok tekintetében a másfél milliárd forintot.

A jelentkezési határidő február 17-e, 10:00 óra. A szerződés kezdete március 25-e, befejezése pedig 2015. szeptember 30.

Az NFÜ egyébként január 1-jével jogutódlással megszűnt, a változásokról itt tájékoztatnak. 

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés