hirdetés
hirdetés
hirdetés

Harci induló, post-it bomba és béke

A Post-it War résztvevői csak úgy ontják a hadüzeneteket és válaszokat, ezért a szokásos csütörtöki haditudósítás előtti napon is van miről beszámolni. Ráadásul még nincs itt a béke!

hirdetés

Hivatalosan a Post-it War utolsó hetében járunk, de a harci kedv még nem hagyott alább, ezért a csapatoknak elhúzódó harcokra kell számítaniuk. Így a Kreatív, az Effektív-Art és a 3M közös versenye június 20-ig várja a jelentkezéseket a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre, így az összes nevezést csak június 21-én mutatjuk meg a Kreatív Online-on egy nagy anyagban. Szavazni folyamatosan lehet.

A McCann Budapest munkatársai a Post-It lapokból lemezjátszós hangszedő és mikrofonok segítségével hangokat, zajokat csaltak elő (ezt művelni egy tűvel, mindjárt elsírom magam - B.A.). Ezeket a hangokat kis hangmérnöki utómunkát követően hadüzenetté/harci indulóvá komponálták.

A szavazás lezárult!

A múlt héten kapott hadüzenetet nem hagyta szó nélkül a We Love Kreatív, a galériában megnézhető giga bombájuk, amit elküldtek a verseny egyik szervezőjének, az Effektív Art. Kinyitás után füst csapta meg őket.  

További képekért kattintson!
 

A szavazás lezárult!

A Focus Creative első hadüzenetét június 11-én küldte.

További képekért kattintson!

A szavazás lezárult!

A második, egyben végső megmozdulásukat két nappal későbbre tervezték.

 

A szavazás lezárult!

"Komolyan vettük a Cafétól kapott üzenetet és nem késlekedünk a válasszal.
Luca Brazi után küldjük őket" - írta hadüzenetében a DDB.

Nagyításért kattintson!

A szavazás lezárult!

Szívvel-lélekkel indult a versenyben az Initiative-Brand Connection, még a járókelőket is megtámadták.

A szavazás lezárult!

A Creative Content elit alakulata azt írja, hogy négyfős csapatukkal Captain America pajzsával védenék magukat a harcban. A rendelkezésre álló szivárványszínek alapján pedig leginkább a békét szimbolizálnák az irodájuk egyik falán.

A Creative Content pályamunkája

A szavazás lezárult!

Az Euro RSCG nem szereti a háborút, ezért a lezárása lebegett a szemük előtt a mű megalkotása közben.

 

A szavazás lezárult!

A Hypnosia már a békeposztot is azért találta ki, hogy bemutassa, másként gondolkozik, mint a harcolók többsége.

A szavazás lezárult!

"Felháborodással vettük tudomásul, hogy a Hypnosia Kreatív ügynökség felrúgta a Post-it War szabályait, és hadüzenetre békezászlóval válaszolt, szabotálva így a játékot! Egyedüliként alkalmazott Facebook applikációt, amivel – véleményünk szerint – túlzott versenyelőnyre tehetett szert a többi résztvevővel szemben! A fent leírtak számunkra teljes mértékben elfogadhatatlanok, ezért követeljük, hogy a Hypnosiát a háborúból azonnal zárják ki. Minden szabotőrre ez vár!" - támadta be a Hypnosiát a versenyre most jelentkezett Stroke Kommunikáció.

Nagyításért kattintson!

A szavazás lezárult!

A Bögrecast bolygóközi katonája újra támad! Mindenki készüljön a végső csapásra! - hívják fel a figyelmet háborús videójukban.

A szavazás lezárult!

A csapat ezt a videót posztolta az ellenfelek falára:

A WBTL üzenete is a béke.

További képekért kattintson!

A szavazás lezárult!

Közben kiderült, hogy a titokzatos névtelen csomagot az Up Advertising postázta a harcoló csapatoknak. Az ügynökség ezzel "puskát küldött a puskához", vagyis útmutatót adnak ahhoz, hogy mire jó a www.postit-up.com. Ez az oldal egy olyan webes alkalmazás, amellyel bármilyen képet "post-it atomokra" lehet bontani, ami segítséget nyújt a képek kirakásában. Az útmutatót itt lehet elolvasni.

A Postit-up.com nyitóoldala

A szavazás lezárult!

Háborús felek

Myrtis Creative 
Budapest

Bee Group Hungary 
Budapest

Dlight 
Szentendre

HPS Group
Budapest

Schneider & Saltz 
Pécs

Euro RSCG 
Budapest

Kirowski Isobar 
Budapest

Art Média 
Budapest

Hírek Média
Budapest

McCann Erickson 
Budapest

Avalanche 
Budapest

Ebola 
Budapest

Adamsky 
Budapest

DDB 
Budapest

Initiative-Brand Connection 
Budapest

Raygun 
Budapest

Bemind 
Veszprém

Binga 
Szeged

Factory Creative Studio
Szeged

4BRO  
Budapest

Café Communications 
Budapest

Salt Communications 
Budapest

UP
Budapest

We Love Kreatív
Budapest

Grey
Budapest

Bögrecast 
Budapest

Hypnosia
Budapest

42 Digital
Budapest

VM.Komm
Budapest

Artvertising
Budapest

Focus Creative
Budapest

BG Digital
Debrecen

Cyberdürer
Budapest 

Wanadis BTL
Budapest

A-Team
Békéscsaba 

Addict Interactive
Budapest

Carnation Group
Budapest

Creative Content
Budapest 

POS Services - Season Promotion
Budapest 

Havasweb
Budapest

Stroke Kommunikáció
Budapest

Etikai kódex (játékszabályzat)

A Post-it háborúba bárki beléphet egyénileg vagy csapatban, aki marketing-, reklám- vagy kommunikációs területen dolgozik. A háborúban minden eszköz megengedett, ami a szavazataid számát növeli. Üzenj, buzdíts, toborozz, reagálj, támadj vissza! Post-it alkotásaidat kiteheted beltérre, kültérre, ablakra, falra, ahová tetszik. Bármiről csinálhatsz képet, amivel nem sértesz meg másokat.

A háború időtartama: 2012. május 10. – 2012. június 28.

A pályaművekről készült fotókat a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  címre várjuk  június 20-ig. A Kreatív Online-on minden csütörtökön az addig beérkezett műveket tesszük közzé. (Egyéb weboldal, Facebook-oldal a művek népszerűsítésére megengedett.)  

A játék kezdetétől a végéig folyamatosan lehet szavazni és pontozni. Június 22-én a versenyben lévő összes alkotást újra publikáljuk a Kreatív Online-on, a szavazás végül június 28-én zárul. A versenyzők több anyaggal is harcba szállhatnak, a pontok összeadódnak, de egyetlen monumentális alkotással is lehet nagyon sok pontot szerezni. A kapott muníció metlett, más forrásból szerzett hadianyagot is fel lehet használni. 

A Post-it War első helyezettje a győzelmi mámoron kívül egy Apple Tv-t, vízipisztoly-arzenált és 3M irodaszer-csomagot kap, és jár neki a győzelmi zászló, valamint a háborús kitüntetés is. A második és a harmadik helyezett 3M egységcsomagot érdemel ki. A győztes csapatok munkáját a Kreatív magazin is bemutatja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés