hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gyűjtőket keres a Kreatív

A Kreatív készülő cikkeihez két kategóriában szenvedélyes gyűjtők jelentkezését várja. Kommunikációs szakembereket, vagy kommunikációs témában gyűjtő civileket keresünk.

hirdetés

Évek óta gyűjtöd a reklámtollakat, a gyufásdobozokat, vagy a szakácskönyveket, netán a cipőket? Megvan a Film Színház Muzsika összes évfolyama? Vagy a létező összes rádiótípus megtalálható nálad? Ha igen, vagy ismersz figyelemreméltó gyűjteménnyel rendelkező embert, akkor küldd el nekünk a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre gyűjtő szóval a tárgyban.

A Kreatív készülő cikkeihez két kategóriában várja a jelentkezéseket: az egyikben a kommunikációs szakma gyűjtőit várjuk, a másikban azokat a civileket, akiknek gyűjteménye kötődik a kommunikációs szakmához.

A megadott emailre február 24-ig várjuk a javaslatokat, kérjük írjátok meg a gyűjtő nevét, elérhetőségét, és azt, hogy mit gyűjt és milyen készletet halmozott fel eddig. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Harminckilenc magyar fotográfus instagramra feltöltött munkáiból állít össze digitális és valódi tárlatot a Capa Központ. 

Még a helyi hatóságoknak is jóvá kell hagynia a Planet TV felvásárlását.

A korábban Amerikában futó Whopper Detour-kampány mutációja tűnt fel a finneknél.

A távolságtartás ellenére fesztiválélményt ígérnek a szervezők.

2020 első félévének legnézetettebb sorozata a Westworld volt a felületen. Június hónapban a Nagy Katalin - A kezdetek volt az élen.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés