hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gyűjtőket keres a Kreatív

A Kreatív készülő cikkeihez két kategóriában szenvedélyes gyűjtők jelentkezését várja. Kommunikációs szakembereket, vagy kommunikációs témában gyűjtő civileket keresünk.

hirdetés

Évek óta gyűjtöd a reklámtollakat, a gyufásdobozokat, vagy a szakácskönyveket, netán a cipőket? Megvan a Film Színház Muzsika összes évfolyama? Vagy a létező összes rádiótípus megtalálható nálad? Ha igen, vagy ismersz figyelemreméltó gyűjteménnyel rendelkező embert, akkor küldd el nekünk a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre gyűjtő szóval a tárgyban.

A Kreatív készülő cikkeihez két kategóriában várja a jelentkezéseket: az egyikben a kommunikációs szakma gyűjtőit várjuk, a másikban azokat a civileket, akiknek gyűjteménye kötődik a kommunikációs szakmához.

A megadott emailre február 24-ig várjuk a javaslatokat, kérjük írjátok meg a gyűjtő nevét, elérhetőségét, és azt, hogy mit gyűjt és milyen készletet halmozott fel eddig. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés