hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gerjesztő tárgymezővel a marketingért

Wolf Gábort, a kis- és középvállalkozások marketingguruját általában némi kétkedés veszi körül a multik világában szocializálódott marketingesek és ügynökségek körében. Elmentünk hát a legnagyobb rendezvényükre, a kétnapos Marketing Szuperkonferenciára, hogy saját bőrünkön érezzük a szívóhatást. Természetesen megtértünk.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az Adverticummal készített EasySSP révén közvetlen árverseny lesz elérhető.

Minden számot megelőz majd egy féléves workshop, az elsőre még lehet jelentkezni. 

A sajátos home videók employer branding videókként is nézhetők. 

A Médiatanács az üzleti terv hibájára hivatkozva kiszórta a Class FM-et a rádiós pályázatból, egyedül Andy Vajna partnere indul.

Azt mondják, nem terjesztik ki globálisan, de néhányan így is kongatják a vészharangot.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Hornbach magasra tette a hipsterlécet. Úgy a 150 eurós árpont környékére.

Egy brit biztosító ötletesen mutatja be az online veszélyeket.

Bezzeg a becsületes magyarok meg elvándorolnak.

Az ügyesen brandelt, egyetlen franciaágyas szoba és recepció a Minipoliszban található.

Hogy mit jelent pontosan ez a szó, azt is elmesélik.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés