hirdetés
hirdetés
hirdetés

Főszerkesztőváltó a Kreatívnál

Újszerű szervezeti megoldással vezetik a jövőben a Kreatívot és a PPH termékfejlesztését. Más is történt.

hirdetés

2013 januártól a Kreatív kiadója, a Professional Publishing Hungary átalakította a Kreatív Csoport tartalmi vezetését. 2006 tavaszától idén év elejéig Szigeti Péter volt a Kreatív Magazin főszerkesztője, valamint két éve a teljes kiadó tartalomfejlesztését is segítette. Román Balázs 2008 óta a Kreatív Online főszerkesztője, munkája mellett számos Kreatív által szervezett esemény tartalmi gazdájaként is tevékenykedett.

Román és Szigeti fél feje (Fotó: Glódi Balázs)
Januártól a kiadó összevonta a Kreatív Online és a nyomtatott lap főszerkesztői pozícióit, valamint egy munkakörré olvasztotta az összes termékfejlesztést és a meglévő események tartalmi vezetését. Ennek következtében egy határozott ideig Román Balázs látja el a magazin és az online közös főszerkesztői feladatait, míg Szigeti Péter a Kreatív és a kiadó többi divíziójának termék- és tartalomfejlesztésére koncentrál.

"Erre azért van szükség - mondta el Vándor Ágnes, a Professional Publishing Hungary ügyvezető igazgatója -, hogy a kiadó többirányú fejlesztésére nagyobb hangsúly kerüljön. A két orvosi divízióban (Medical Scientific és Medical Information) valamint a többi B2B témáinkban is (Gyártástrend, Turizmus Trend, Élelmiszer) további potenciálokat látunk, így a Kreatív Csoport fejlesztésén túl itt is nagy szükség van a médiapiaci ismeretekre, marketingszemléletre a termék- és tartalomfejlesztésben. Ráadásul a szakmai médiumok mellett a közeljövőben belépünk több lakosságot célzó médiaszegmensbe is. Ezekhez már végeztünk „előtanulmányokat” például a Fesztiválkatalógus és az Üzlet és Pszichológia új, kéthavi lapunk képében. A csavar az átszervezésben az, hogy mind Péter, mind Balázs kreativitását és médiaismeretét fogjuk tudni kamatoztatni a kiadó stratégiai fejlesztéseiben, hiszen egy meghatározott idő múlva pozíciót cserélnek, majd ismét cserélnek, biztosítva ezzel a folyamatosan friss hozzáállást és elkerülve a munka monotonná válását. Főszerkesztői pozíciójuk arra az időre, amíg tartalomfejlesztéssel foglalkoznak, nem szűnik meg, hanem „inaktív” állapotba kerül. A váltásokról időben beszámol majd a Kreatív Online.”

Molnár Kinga, vezető szerkesztő
A fenti átszervezéssel egyidőben Molnár Kinga, a Kreatív Online vezető szerkesztője lett. Kinga 2005 áprilisában az Inforádió riporteri, vágói munkája mellett külsős hírszerkesztőként csatlakozott a Kreatív Online-hoz, 2006 júliustól az online hírek főállású szerkesztője lett, 2008 szeptembertől pedig a magazin emberekkel foglalkozó szekcióját (k&v, karrier, én csináltam) is szerkeszti. Jelenlegi pozíciójában a napi hírfolyam felügyelete és néhány kiemelt tartalom kezelése tartozik hozzá, valamint továbbra is felügyeli a nyomtatott lap említett egységeit. A Kreatív magazin előállításában változatlanul Szalai Balázs vezető szerkesztőként segíti a főszerkesztőt.

Antalfi Anikó
A társasági rovat szerkesztése is átalakul. Halász Dóra, a rovat korábbi szerkesztője februártól teljes munkaidőben saját ügynökségét, az Acne-t vezeti. A szórakoztató, bulis tartalmak elsőszámú gazdája Antalfi Anikó lesz, aki korábban a Magyar Reklámszövetség kommunikációs menedzsere volt, tavaly nyáron pedig az egyhetes Reklámfeszt projektvezetőjeként tevékenykedett.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés