hirdetés
hirdetés
hirdetés

Főszerkesztőváltó a Kreatívnál

Újszerű szervezeti megoldással vezetik a jövőben a Kreatívot és a PPH termékfejlesztését. Más is történt.

hirdetés

2013 januártól a Kreatív kiadója, a Professional Publishing Hungary átalakította a Kreatív Csoport tartalmi vezetését. 2006 tavaszától idén év elejéig Szigeti Péter volt a Kreatív Magazin főszerkesztője, valamint két éve a teljes kiadó tartalomfejlesztését is segítette. Román Balázs 2008 óta a Kreatív Online főszerkesztője, munkája mellett számos Kreatív által szervezett esemény tartalmi gazdájaként is tevékenykedett.

Román és Szigeti fél feje (Fotó: Glódi Balázs)
Januártól a kiadó összevonta a Kreatív Online és a nyomtatott lap főszerkesztői pozícióit, valamint egy munkakörré olvasztotta az összes termékfejlesztést és a meglévő események tartalmi vezetését. Ennek következtében egy határozott ideig Román Balázs látja el a magazin és az online közös főszerkesztői feladatait, míg Szigeti Péter a Kreatív és a kiadó többi divíziójának termék- és tartalomfejlesztésére koncentrál.

"Erre azért van szükség - mondta el Vándor Ágnes, a Professional Publishing Hungary ügyvezető igazgatója -, hogy a kiadó többirányú fejlesztésére nagyobb hangsúly kerüljön. A két orvosi divízióban (Medical Scientific és Medical Information) valamint a többi B2B témáinkban is (Gyártástrend, Turizmus Trend, Élelmiszer) további potenciálokat látunk, így a Kreatív Csoport fejlesztésén túl itt is nagy szükség van a médiapiaci ismeretekre, marketingszemléletre a termék- és tartalomfejlesztésben. Ráadásul a szakmai médiumok mellett a közeljövőben belépünk több lakosságot célzó médiaszegmensbe is. Ezekhez már végeztünk „előtanulmányokat” például a Fesztiválkatalógus és az Üzlet és Pszichológia új, kéthavi lapunk képében. A csavar az átszervezésben az, hogy mind Péter, mind Balázs kreativitását és médiaismeretét fogjuk tudni kamatoztatni a kiadó stratégiai fejlesztéseiben, hiszen egy meghatározott idő múlva pozíciót cserélnek, majd ismét cserélnek, biztosítva ezzel a folyamatosan friss hozzáállást és elkerülve a munka monotonná válását. Főszerkesztői pozíciójuk arra az időre, amíg tartalomfejlesztéssel foglalkoznak, nem szűnik meg, hanem „inaktív” állapotba kerül. A váltásokról időben beszámol majd a Kreatív Online.”

Molnár Kinga, vezető szerkesztő
A fenti átszervezéssel egyidőben Molnár Kinga, a Kreatív Online vezető szerkesztője lett. Kinga 2005 áprilisában az Inforádió riporteri, vágói munkája mellett külsős hírszerkesztőként csatlakozott a Kreatív Online-hoz, 2006 júliustól az online hírek főállású szerkesztője lett, 2008 szeptembertől pedig a magazin emberekkel foglalkozó szekcióját (k&v, karrier, én csináltam) is szerkeszti. Jelenlegi pozíciójában a napi hírfolyam felügyelete és néhány kiemelt tartalom kezelése tartozik hozzá, valamint továbbra is felügyeli a nyomtatott lap említett egységeit. A Kreatív magazin előállításában változatlanul Szalai Balázs vezető szerkesztőként segíti a főszerkesztőt.

Antalfi Anikó
A társasági rovat szerkesztése is átalakul. Halász Dóra, a rovat korábbi szerkesztője februártól teljes munkaidőben saját ügynökségét, az Acne-t vezeti. A szórakoztató, bulis tartalmak elsőszámú gazdája Antalfi Anikó lesz, aki korábban a Magyar Reklámszövetség kommunikációs menedzsere volt, tavaly nyáron pedig az egyhetes Reklámfeszt projektvezetőjeként tevékenykedett.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

George-ot a Greenroom vezeti be a hazai piacra.

Az ikonikus pajzshoz 1993 óta nem nyúltak, nem is nézett ki jól mobilon. Terveztek egy új céges fontos is.

A Pont Itt szaklap átadta a Gastro&Hotel Design Award elismeréseit.

A közép-európai borbár megjelenése egyből be is húzott egy dizájndíjat.

A Vodafone szenzorai és a Here térképei segítenek neki, a sofőr a garázs bejáratánál kiszállhat. Budapesten mutatták be.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés