hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ezzel reklámozza magát a reklám

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) vezetésével március 18-tól kezdődően kampányt indít a reklámért, hogy a fogyasztók figyelmét felhívja a reklámipar jelentőségére, a reklámok hasznosságára mindennapi életünkben.

hirdetés

A Médiapiac szaklap konferenciáján, Egerben mutatta be a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) közös kampányát. A számos szakmai partner, ügynökség és támogató közreműködésével megvalósuló „Kampány a reklámért” projekt célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a reklámipar jelentőségére és a reklámok olyan gyakorlati előnyeire, mint például az ingyenes médiatartalmak, melyeket az ipar a reklámbevételekből finanszíroz.

A kampány print, online, tévés és rádiós médiafelületeken fog megjelenni és adott csatornára szabottan magyarázza el közérthetően, miért és hogyan hasznos az adott reklámfelület. A Gemius segítségével a másfél hónapon keresztül futó kampány hatékonyságát is mérni fogják a fogyasztók körében.

„Ki ne vágyott volna már arra, hogy kedvenc tévésorozatát reklámok nélkül élvezhesse végig? Hogy át tudja adni magát imádott helyszínelői áldozatos munkájának anélkül, hogy megtudja, miért nem lesz fehér a foga, ha hagyományos fogkrémet használ? Vagy mitől él tovább a mosógépe. De vajon tényleg szebb lenne az élet reklámok nélkül? Jobban szuvasodna ugyan a fogunk, de boldogabbak és kiegyensúlyozottabbak lennénk?” – teszi fel a kérdést az MRSZ-MAKSZ  közleménye. A Reklámszövetség és a MAKSZ kezdeményezésének a célja, hogy valós képet adjon a fogyasztóknak a reklám nélküli élet mindennapjairól és megmutassa, hogy az oly szembetűnő előnyök mellett milyen hátrányokkal járna ez a „szép új világ”.

A tévében futó szpotok:

A közlemény szerint az átlagfogyasztó Magyarországon egyáltalán nincs tisztában a reklámok működési mechanizmusával, az pedig, hogy akár hozzáadott értékkel is bírhat a reklám, legmerészebb álmaiban sem feltételezi. Számára csak a reklámok negatív hatása egyértelmű: amit elsődlegesen érzékel, hogy kedvenc műsorát különböző hosszúságú és rendkívül zavaró hirdetési blokkokkal szakítják meg.

Az egyik sajtóhirdetés:

A fogyasztói ismeretek hiányának egyik fő oka, hogy a szakmai szervezetek az elmúlt években az iparág érdekképviselete és belső működésének hatékonyabbá tétele mellett nem fordítottak kellő hangsúlyt a fogyasztók tudatos tájékoztatására. Az IAA (Reklám Világszövetség) 90-es évekbeli kampánya óta gyakorlatilag nem született olyan kezdeményezés, amellyel a szakma közvetlenül a fogyasztókat szólította volna meg. A mostani kampányon több ügynökség dolgozott, az ügynökségi és médiaoldali támogatók között vannak a következők: Hammer, Café, Well, Republic, Y&R, TV2, HVG, PLT, Bors, Central Médiacsoport, RTL Klub, Infinety, Kisalföld, Privátbankár, Russ Media, Metropol, Mfor, Válasz.hu, Délmagyarország, Macmester, Apróséf, Kisalföld, Femcafé.

További sajtóhirdetések:

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés