hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eredmény a Budapest BOX építészeti designpályázaton

Három első helyezettet is díjaztak a Vörösmarty tér új pavilonjaira a Fővárosi Önkormányzat által kiírt Budapest BOX építészeti designpályázat csütörtöki eredményhirdetésén.

hirdetés

Szalay-Bobrovniczky Alexandra főpolgármester-helyettes közölte: az április 2-i határidőig mintegy 70 pályamunkát töltöttek fel a pályázók. „A legtöbb pályamunka nemcsak teljesítette a kiírás feltételeit, hanem olyan egyediséget hozott, ami a zsűri számára jelentősen megnehezítette a döntést” – mondta a politikus.

Első helyre a P8 Műhely (Dancs Tamás, Zilahi Péter), Schändl Zsófia és Dúzs Sándor, valamint Láris Barnabás terveit sorolta a zsűri. Kiemelt megvételben részesült Maurer Klimes Ákos és Virág Ottó, valamint Mészáros András, Buzás Bence Álmos és Jäger Krisztián terve, megvételben pedig a Minusplus Generáltervező Kft. (Alexa Zsolt, Schreck Ákos, Rabb Donát, Tarr Ivett és Turai Balázs), valamint Máté Tamás és Poós Tamara pályamunkáit részesítette a zsűri.

Szalay-Bobrovniczky Alexandra az MTI-nek elmondta: a legyártandó pavilonokat a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központtal egyeztetve választják ki a díjazott pályaművek közül. Finta József, a zsűri társelnöke kiemelte: a Vörösmarty téri vásároknak már európai hírük van; igazi, emberi hangulatuk számtalan külföldit vonz. A pályázat ezért olyan pavilonokat keresett, amelyek jól betöltik primér szerepüket, azaz védelmet nyújtanak az árusoknak, továbbá könnyen legyárthatók, kopásállók és a térhez is illeszkednek, amellett, hogy önálló reklámértékkel bírnak - jegyezte meg a Kossuth-díjas építész.

A kiírásban foglaltak szerint a pályaműnek be kellett mutatnia azt a pavilonrendszert, amely rugalmasan képes alkalmazkodni a különböző típusú rendezvényekhez és az árusok, vendéglátósok eltérő igényeihez is, de mégis egységes arculatként összefogja, és egyedi karakterűvé teszi a Vörösmarty téri vásárokat.

A tervben részletesen ki kellett dolgozni azt az alapegységet vagy egységeket, amelyekből a pavilonrendszer felépül, továbbá be kellett mutatni azok variálhatóságát, sorolhatóságát, valamint alkalmazhatóságát a téren. A kiírás összköltsége 10 millió forint, amelyből a pályázatok díjazására 7 millió forint volt fordítható.

A pályaművekből csütörtökön kiállítás is nyílt a Bálna Budapest első emeletén.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Girls Girls Girls Magazine közel háromperces szpotja nemtől függetlenül mindenki számára érthető.

Regisztráció után a kedvenc szerzőik cikkeit kapjuk a legolvasottabb hírek után.

Az utolsó hozzávaló elveszi az ember étvágyát az egyébként nagyon guszta ételektől.

Legismertebb művei közé tartozik a Süsü és A nagy ho-ho horgász.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés