hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eredmény a Budapest BOX építészeti designpályázaton

Három első helyezettet is díjaztak a Vörösmarty tér új pavilonjaira a Fővárosi Önkormányzat által kiírt Budapest BOX építészeti designpályázat csütörtöki eredményhirdetésén.

hirdetés

Szalay-Bobrovniczky Alexandra főpolgármester-helyettes közölte: az április 2-i határidőig mintegy 70 pályamunkát töltöttek fel a pályázók. „A legtöbb pályamunka nemcsak teljesítette a kiírás feltételeit, hanem olyan egyediséget hozott, ami a zsűri számára jelentősen megnehezítette a döntést” – mondta a politikus.

Első helyre a P8 Műhely (Dancs Tamás, Zilahi Péter), Schändl Zsófia és Dúzs Sándor, valamint Láris Barnabás terveit sorolta a zsűri. Kiemelt megvételben részesült Maurer Klimes Ákos és Virág Ottó, valamint Mészáros András, Buzás Bence Álmos és Jäger Krisztián terve, megvételben pedig a Minusplus Generáltervező Kft. (Alexa Zsolt, Schreck Ákos, Rabb Donát, Tarr Ivett és Turai Balázs), valamint Máté Tamás és Poós Tamara pályamunkáit részesítette a zsűri.

Szalay-Bobrovniczky Alexandra az MTI-nek elmondta: a legyártandó pavilonokat a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központtal egyeztetve választják ki a díjazott pályaművek közül. Finta József, a zsűri társelnöke kiemelte: a Vörösmarty téri vásároknak már európai hírük van; igazi, emberi hangulatuk számtalan külföldit vonz. A pályázat ezért olyan pavilonokat keresett, amelyek jól betöltik primér szerepüket, azaz védelmet nyújtanak az árusoknak, továbbá könnyen legyárthatók, kopásállók és a térhez is illeszkednek, amellett, hogy önálló reklámértékkel bírnak - jegyezte meg a Kossuth-díjas építész.

A kiírásban foglaltak szerint a pályaműnek be kellett mutatnia azt a pavilonrendszert, amely rugalmasan képes alkalmazkodni a különböző típusú rendezvényekhez és az árusok, vendéglátósok eltérő igényeihez is, de mégis egységes arculatként összefogja, és egyedi karakterűvé teszi a Vörösmarty téri vásárokat.

A tervben részletesen ki kellett dolgozni azt az alapegységet vagy egységeket, amelyekből a pavilonrendszer felépül, továbbá be kellett mutatni azok variálhatóságát, sorolhatóságát, valamint alkalmazhatóságát a téren. A kiírás összköltsége 10 millió forint, amelyből a pályázatok díjazására 7 millió forint volt fordítható.

A pályaművekből csütörtökön kiállítás is nyílt a Bálna Budapest első emeletén.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A brit napilap új kampányában birkák, kígyók, keselyűk vitakoznak.

Akár leépítés is jöhet a Hír TV-nél.

Az ügynökség PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét.

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés