hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eredmény a Budapest BOX építészeti designpályázaton

Három első helyezettet is díjaztak a Vörösmarty tér új pavilonjaira a Fővárosi Önkormányzat által kiírt Budapest BOX építészeti designpályázat csütörtöki eredményhirdetésén.

hirdetés

Szalay-Bobrovniczky Alexandra főpolgármester-helyettes közölte: az április 2-i határidőig mintegy 70 pályamunkát töltöttek fel a pályázók. „A legtöbb pályamunka nemcsak teljesítette a kiírás feltételeit, hanem olyan egyediséget hozott, ami a zsűri számára jelentősen megnehezítette a döntést” – mondta a politikus.

Első helyre a P8 Műhely (Dancs Tamás, Zilahi Péter), Schändl Zsófia és Dúzs Sándor, valamint Láris Barnabás terveit sorolta a zsűri. Kiemelt megvételben részesült Maurer Klimes Ákos és Virág Ottó, valamint Mészáros András, Buzás Bence Álmos és Jäger Krisztián terve, megvételben pedig a Minusplus Generáltervező Kft. (Alexa Zsolt, Schreck Ákos, Rabb Donát, Tarr Ivett és Turai Balázs), valamint Máté Tamás és Poós Tamara pályamunkáit részesítette a zsűri.

Szalay-Bobrovniczky Alexandra az MTI-nek elmondta: a legyártandó pavilonokat a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központtal egyeztetve választják ki a díjazott pályaművek közül. Finta József, a zsűri társelnöke kiemelte: a Vörösmarty téri vásároknak már európai hírük van; igazi, emberi hangulatuk számtalan külföldit vonz. A pályázat ezért olyan pavilonokat keresett, amelyek jól betöltik primér szerepüket, azaz védelmet nyújtanak az árusoknak, továbbá könnyen legyárthatók, kopásállók és a térhez is illeszkednek, amellett, hogy önálló reklámértékkel bírnak - jegyezte meg a Kossuth-díjas építész.

A kiírásban foglaltak szerint a pályaműnek be kellett mutatnia azt a pavilonrendszert, amely rugalmasan képes alkalmazkodni a különböző típusú rendezvényekhez és az árusok, vendéglátósok eltérő igényeihez is, de mégis egységes arculatként összefogja, és egyedi karakterűvé teszi a Vörösmarty téri vásárokat.

A tervben részletesen ki kellett dolgozni azt az alapegységet vagy egységeket, amelyekből a pavilonrendszer felépül, továbbá be kellett mutatni azok variálhatóságát, sorolhatóságát, valamint alkalmazhatóságát a téren. A kiírás összköltsége 10 millió forint, amelyből a pályázatok díjazására 7 millió forint volt fordítható.

A pályaművekből csütörtökön kiállítás is nyílt a Bálna Budapest első emeletén.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés