hirdetés
hirdetés
hirdetés

Érden is ott a Prestige Média

Közel tízmillió forintos városmarketinges megbízást adott Érd önkormányzata.

hirdetés

Érd Megyei Jogú Város Önkormányzata közel 281 millió forintot nyert el egy részben európai uniós finanszírozású pályázaton, melynek eredményeképp az egyik helyi gimnázium kap korszerű természettudományi labort. A város ennek a projektnek a kommunikációjára írt ki közbeszerzést, melynek nyertese a városmarketinges területen kifejezetten aktív Prestige Média lett. Várhegyi Attila, a Fidesz volt pártigazgatójának cége így nettó 9 608 000 forintos megbízással lett gazdagabb.

A feladat tartalmaz többek között marketingstratégia elkészítését, kommunikációs kampányt, konferenciák és műhelymunkák tervezését és kivitelezését. A közbeszerzésre két ajánlat érkezett, a Prestige Média mellett az Imagine Creative adott még be pályázatot.

Várhegyi Attila cége részben városmarketinges megbízásairól ismert, a cég az elmúlt években számos, többnyire fideszes, vagy Fidesz-többségű önkormányzat tenderét nyerte meg.

(forrás: Tender-Értesítő, Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés