hirdetés
hirdetés
hirdetés

Érden is ott a Prestige Média

Közel tízmillió forintos városmarketinges megbízást adott Érd önkormányzata.

hirdetés

Érd Megyei Jogú Város Önkormányzata közel 281 millió forintot nyert el egy részben európai uniós finanszírozású pályázaton, melynek eredményeképp az egyik helyi gimnázium kap korszerű természettudományi labort. A város ennek a projektnek a kommunikációjára írt ki közbeszerzést, melynek nyertese a városmarketinges területen kifejezetten aktív Prestige Média lett. Várhegyi Attila, a Fidesz volt pártigazgatójának cége így nettó 9 608 000 forintos megbízással lett gazdagabb.

A feladat tartalmaz többek között marketingstratégia elkészítését, kommunikációs kampányt, konferenciák és műhelymunkák tervezését és kivitelezését. A közbeszerzésre két ajánlat érkezett, a Prestige Média mellett az Imagine Creative adott még be pályázatot.

Várhegyi Attila cége részben városmarketinges megbízásairól ismert, a cég az elmúlt években számos, többnyire fideszes, vagy Fidesz-többségű önkormányzat tenderét nyerte meg.

(forrás: Tender-Értesítő, Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés