hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elhunyt Nemes Juli

Szombaton délután, váratlanul meghalt Nemes Juli reklámszakember, a Well kreatívigazgatója. A héten még dolgozott.

"Most öt órakor hívott fel Dani, a férje, hogy negyed háromkor meghalt. (...) Életvidám volt egész életében, humora volt, művelt volt, kíváncsi és érdeklődő, amikor én már fásultam, ő virult nőiességében, tilos is volt emlegetnem, hogy napra egykorúak vagyunk. Most öt órakor hívott fel Dani, a férje, hogy negyed háromkor meghalt. Ő volt a Nemes Juli." - írta személyes blogján Verebes István színházi rendező, aki barátságban volt Nemes Julival.

A Kreatív februári, jubileumi számában az elmúlt húsz év legmeghatározóbb szakmai személyiségei közé választotta Nemes Julit. Az alábbiakban a magazinban megjelent portrét közöljük.

Nemes Juli

Nemes Juli
Főiskola után jelentkezett a Mahirhoz (Magyar Hirdető), ahol szaktanácsadóként kezdett dolgozni (ez az account akkori megfelelője), nevéhez köthető például a klasszikus Traubisoda-kampány is.

1987-88 környékén úgy érezte, megérett az idő a váltásra, így társaival, Merényi Évával és Rényi Andreával megalapította a Spot Reklámügynökséget. Az első év után, 1989-ben megjelent az itthoni piacon a GGK, és a Spot GGK Budapest néven beolvadt a nemzetközi cégcsoportba (később Lowe GGK, majd Lowe Lintas GGK). Az ügynökség már a kezdetekben olyan nemzetközi márkákkal dolgozott együtt, mint a Pepsi vagy az IBM.

Munkatársai nagy lexikális tudással rendelkező, kreatív, de racionálisan gondolkodó személyiségnek írják le, aki tud stratégiákat készíteni. 2000-ben úgy döntött, kilép a Lowe GGK-tól, de a Lintasszal való fúzió megkövetelte, hogy még két évig az ügynökségnél maradjon. Ezután Megyer Örssel (aki szintén a Mahirnál kezdte pályafutását) közösen 2003-ban megalapították a Kaviár kommunikációs tanácsadó céget, akkor úgy fogalmazott: nem szeretne többet reklámügynökségnél dolgozni. 2004-ben mégis újra a Wellnél találjuk mint kreatívigazgatót. 2007-ben a Welltől is távozott, de tavaly tavasszal visszatért az ügynökséghez a megszokott pozíciójába.

Mit tanulhattunk tőle?

Hogyan kell szívós, kitartó, mégis megátalkodottan kreatív szakembernek maradni.

 

A Kreatív szerkesztősége megdöbbenéssel fogadta a hírt, és őszinte részvétét nyilvánítja.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés