hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elhunyt Nemes Juli

Szombaton délután, váratlanul meghalt Nemes Juli reklámszakember, a Well kreatívigazgatója. A héten még dolgozott.

"Most öt órakor hívott fel Dani, a férje, hogy negyed háromkor meghalt. (...) Életvidám volt egész életében, humora volt, művelt volt, kíváncsi és érdeklődő, amikor én már fásultam, ő virult nőiességében, tilos is volt emlegetnem, hogy napra egykorúak vagyunk. Most öt órakor hívott fel Dani, a férje, hogy negyed háromkor meghalt. Ő volt a Nemes Juli." - írta személyes blogján Verebes István színházi rendező, aki barátságban volt Nemes Julival.

A Kreatív februári, jubileumi számában az elmúlt húsz év legmeghatározóbb szakmai személyiségei közé választotta Nemes Julit. Az alábbiakban a magazinban megjelent portrét közöljük.

Nemes Juli

Nemes Juli
Főiskola után jelentkezett a Mahirhoz (Magyar Hirdető), ahol szaktanácsadóként kezdett dolgozni (ez az account akkori megfelelője), nevéhez köthető például a klasszikus Traubisoda-kampány is.

1987-88 környékén úgy érezte, megérett az idő a váltásra, így társaival, Merényi Évával és Rényi Andreával megalapította a Spot Reklámügynökséget. Az első év után, 1989-ben megjelent az itthoni piacon a GGK, és a Spot GGK Budapest néven beolvadt a nemzetközi cégcsoportba (később Lowe GGK, majd Lowe Lintas GGK). Az ügynökség már a kezdetekben olyan nemzetközi márkákkal dolgozott együtt, mint a Pepsi vagy az IBM.

Munkatársai nagy lexikális tudással rendelkező, kreatív, de racionálisan gondolkodó személyiségnek írják le, aki tud stratégiákat készíteni. 2000-ben úgy döntött, kilép a Lowe GGK-tól, de a Lintasszal való fúzió megkövetelte, hogy még két évig az ügynökségnél maradjon. Ezután Megyer Örssel (aki szintén a Mahirnál kezdte pályafutását) közösen 2003-ban megalapították a Kaviár kommunikációs tanácsadó céget, akkor úgy fogalmazott: nem szeretne többet reklámügynökségnél dolgozni. 2004-ben mégis újra a Wellnél találjuk mint kreatívigazgatót. 2007-ben a Welltől is távozott, de tavaly tavasszal visszatért az ügynökséghez a megszokott pozíciójába.

Mit tanulhattunk tőle?

Hogyan kell szívós, kitartó, mégis megátalkodottan kreatív szakembernek maradni.

 

A Kreatív szerkesztősége megdöbbenéssel fogadta a hírt, és őszinte részvétét nyilvánítja.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.

Megérkezett a brit áruházlánc ünnepi kisfilmje, ami idén azért is különösen izgalmas, mert Magyarországon forogott, és a stábban számos hazai szakember dolgozott.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés