hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elhunyt Dragan Sakan

Távozott az élők sorából Dragan Sakan, a New Moment reklámügynökség megalapítója, a Balkán rekláméletének egyik vezető alakja. Sakan 60 éves volt.

hirdetés

Belgrádban váratlanul elhunyt Dragan Sakan, a szerb és egyben az egész balkáni régió rekláméletének meghatározó alakja, a New Moment – New Ideas Company nevű reklámügynökség alapítója és vezető kreatívja.

Dragan Sakan
Dragan Sakan

A szakember így írt magáról életrajzi könyvében: pszichológus, tudós, író, újságíró, filmrendező, dizájner, művész, professzor, üzletember együtt, de egyik sem külön-külön. „Szinte mitikus figura… ő az, aki a propagandát reklámmá változtatta a régióban” – méltatta őt az Advertising Age 1999-ben.

Nem csak reklámügynökséget, hanem szintén New Moment címen marketingmagazint és galériát is alapított. Nevéhez fűződik olyan márkák bevezetése a Balkánra, mint a P&G, a Toyota, a Masterfood, a Sony vagy épp a Coca Cola.

A Golden Drum reklámverseny egyik alapítójaként és legfőbb személyiségeként tartották számon, aki a magyar rekláméletben is szerepet vállalt: rendszeresen zsűrizett a Hipnózis reklámversenyen, a 2004-es díjátadón személyesen is részt vett. Második könyvének megjelenésekor kritikát is közöltünk az alkotásról.

Sakan néhány munkája:

Strada
Strada

Strada (Golden Drum 2008: sajtó ezüst, outdoor arany)

Veterans Basket Festival
Veterans Basket Festival

Veterans Basket Festival

New Ide Woman című könyvének stílusos promófilmje pedig itt látható:

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés