hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elhunyt Dragan Sakan

Távozott az élők sorából Dragan Sakan, a New Moment reklámügynökség megalapítója, a Balkán rekláméletének egyik vezető alakja. Sakan 60 éves volt.

hirdetés

Belgrádban váratlanul elhunyt Dragan Sakan, a szerb és egyben az egész balkáni régió rekláméletének meghatározó alakja, a New Moment – New Ideas Company nevű reklámügynökség alapítója és vezető kreatívja.

Dragan Sakan
Dragan Sakan

A szakember így írt magáról életrajzi könyvében: pszichológus, tudós, író, újságíró, filmrendező, dizájner, művész, professzor, üzletember együtt, de egyik sem külön-külön. „Szinte mitikus figura… ő az, aki a propagandát reklámmá változtatta a régióban” – méltatta őt az Advertising Age 1999-ben.

Nem csak reklámügynökséget, hanem szintén New Moment címen marketingmagazint és galériát is alapított. Nevéhez fűződik olyan márkák bevezetése a Balkánra, mint a P&G, a Toyota, a Masterfood, a Sony vagy épp a Coca Cola.

A Golden Drum reklámverseny egyik alapítójaként és legfőbb személyiségeként tartották számon, aki a magyar rekláméletben is szerepet vállalt: rendszeresen zsűrizett a Hipnózis reklámversenyen, a 2004-es díjátadón személyesen is részt vett. Második könyvének megjelenésekor kritikát is közöltünk az alkotásról.

Sakan néhány munkája:

Strada
Strada

Strada (Golden Drum 2008: sajtó ezüst, outdoor arany)

Veterans Basket Festival
Veterans Basket Festival

Veterans Basket Festival

New Ide Woman című könyvének stílusos promófilmje pedig itt látható:

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés