hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy reklámfilm, amitől rosszul lettünk

A siketek és hallássérült emberek nehéz sorosára hívja fel a figyelmet egy reklám. A szerkesztőséget megosztotta. Az olvasó mit gondol?

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Május 31. az OVA végső határideje. Külön várjuk a social platformokra készült videókat és kedvezményes áron a nonprofit szervezetek videóit!

A több hónapig tartó tenderfolyamat során végül öt ügynökséget választott ki a vállalat. Megmaradt több régi szereplő is, de két új is bekerült a körbe.

Dreher 24-re keresztelte és megújította az alkoholmentes termékvonalat a Dreher, amit tévékampány is kísér.

Hallgatni-, nézni- és olvasnivalók és utazós tippek Turcsányi Szabinától, a Highlights of Hungary projektvezetőjétől.

A videómegosztóval bővül a magyar sales house nemzetközi portfóliója.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#

Vegyük sorra:

1. A kommunikációs sokkolás a közcélú reklámok adekvát technikája. Sőt e téren sokkal több megengedett, mint egyéb témákban (persze itt is kötelezően
betartandók a gyerekek és egyéb érzékeny szegmensek védelmére hozott szabályozások).

2. De a sokkolásnak közcélú üzenetben is csak akkor van értelme, ha célja is van. (pl. a kátrányos, kiboncolt tüdő, a rákos nyelv a cigis dobozon). Más kérdés,
hogy a sokkolás ritkán éri el a célját. Pl. kutatások szerint a dohányosok legyintenek az undorító fotókra, mondván, mit érdekli őket egy évtizedek múlva esetleg
bekövetkező baj. Valamiben meg kell halni - mondják.

3. A sokkoló motívum legyen adekvát a témához és a célcsoporthoz. A bontott csirke ilyetén bemutatása viszont inadekvát. A hallásvesztés tragikus dolog , de mégsem
nem azonos a brutális kivégzéssel, a halállal, a "kibelezett csirke érzéssel", ha lehet ilyenről beszélni egyáltalán. És egyáltalán nem illik a témából
következően jóérzésű, adakozó lelkületű célcsoporthoz. A bontott csirke használata itt egy modoros baromság. Nem kreativitás, hanem geg. Végzetesen szar geg. Ilyen
csirkét egyébként a piacokon tömegével látunk, tehát sem nem originális, sem nem megrázó, sem nem értelmes. Csak gagyi. És hatásvadász. De sajnos a Pampalini féle
eredménnyel.

4. Ilyen csirkemotívumot reklámokban - csirkereklámokban! - is látunk. Például: http://www.adsora.com/food/real-good-chicken-ads , vagy:
http://adsoftheworld.com/media/print/refisal_chicken , netán: http://www.stillad.com/mccormicks-your-food-will-get-prettier-2973.htm . Satöbbi. Az "ötlet": lerágott
csirkecsont.

Sommás véleményem: ez egy hatalmas kreatív puki. Ennyi munkát, pénzt, jó szándékot és miegymást így elcseszni...

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés