hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy hotel bálterméből laboratórium lett

Futurisztikus dizájnt tervezett a Bo Event a Telenor 4G bejelentéséhez. A Kempinski Hotel báltermét alakították át egy labóratóriumra emlékeztető helyiséggé. 

hirdetés

Futurisztikus hangulatú eseményt bonyolított le a Multeam360 Csoport rendezvényszervező tagügynöksége, a Bo Event a Telenor megbízásából műlt hétvégén Budapesten. A mobilszolgáltató 4G bejelentéséhez a Bo Event a Kempinski Hotel klasszikus báltermét egy laboratóriumra emlékeztető helyiséggé alakította át, kék fényekkel és hófehér környezettel, és a teremben volt egy kockákra "szétesett" microtiles fal is.

A szervezők: full HD élőképet streameltek egy helikopterről, amely az Erzsébet tér felett repült. Az élőképet a rendezvényen egy időben 3G-s és 4G-s sávszélességgel közvetítették a vendégek részére, hogy ezzel érzékeltessék a különbséget a két technológia között és a Hipernet lehetőségeit. A résztvevők egy 4G-s wifi router segítségével saját készülékükön is kipróbálhatták az új technológiát, illetve személyre szabott, sms-ben kapott kódjaikkal ingyen letölthették az Asphalt 8 elnevezésű Android játékot, amelyben a gyorsaságé a főszerep. 

További képekért kattintson!

A Telenor és a Bo Event hat éve működik együtt. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés