hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dizájnerekre kereshetünk a Kreanoddal

Grafikusok, dizájnerek hitelesítését, osztályozását és kereshetőségét vezeti be a magyar Kreanod crowdsourcing oldal. 

hirdetés

Grafikusok, dizájnerek hitelesítését, osztályozását és kereshetőségét vezeti be a magyar Kreanod crowdsourcing oldal. Mint írják, korábban semmi sem garantálta, hogy egy adott oldalon jelenlévő grafikus nem mások referenciáit használja-e, a feltöltött munkái eredetiek-e, vagy egyáltalán a megbízói igényeknek és elvárásoknak megfelelően megvalósuló munkáját töltötte-e fel, vagy csak a tervet.

A Kreanod most bevezetendő portfoliórendszere biztosítaná a való referenciákat, illetve közzétennék a megbízói értékeléseket, ráadásul úgy, hogy az értékelés a koncepciókat beküldők személyének ismerete nélkül történne meg. Így az elképzelés szerint egy nagy tapasztalattal rendelkező, profi dizájner is kaphat alacsony értékelést, ahogy a pályája elején járó fiatal grafikus is magasat.

A rendszer listákat készít, amelyek segítségével különböző kritériumoknak megfelelően lehet válogatni a regisztrált kreatívok között.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

A Nissan reklámjában most nem az autóeladáson van a hangsúly, hanem azon, hogy mindenki maradjon otthon.

Monika Grüttner kulturális miniszter szeretné, ha már jövő héttől élesedne a segélyprogram.

A Telekom, a Telenor és a Vodafone fizettek ennyit, 15 évre kaptak jogosultságot

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői közleményben írnak szakmájuk szerepéről a koronavírus idején.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés