hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dizájnerekre kereshetünk a Kreanoddal

Grafikusok, dizájnerek hitelesítését, osztályozását és kereshetőségét vezeti be a magyar Kreanod crowdsourcing oldal. 

hirdetés

Grafikusok, dizájnerek hitelesítését, osztályozását és kereshetőségét vezeti be a magyar Kreanod crowdsourcing oldal. Mint írják, korábban semmi sem garantálta, hogy egy adott oldalon jelenlévő grafikus nem mások referenciáit használja-e, a feltöltött munkái eredetiek-e, vagy egyáltalán a megbízói igényeknek és elvárásoknak megfelelően megvalósuló munkáját töltötte-e fel, vagy csak a tervet.

A Kreanod most bevezetendő portfoliórendszere biztosítaná a való referenciákat, illetve közzétennék a megbízói értékeléseket, ráadásul úgy, hogy az értékelés a koncepciókat beküldők személyének ismerete nélkül történne meg. Így az elképzelés szerint egy nagy tapasztalattal rendelkező, profi dizájner is kaphat alacsony értékelést, ahogy a pályája elején járó fiatal grafikus is magasat.

A rendszer listákat készít, amelyek segítségével különböző kritériumoknak megfelelően lehet válogatni a regisztrált kreatívok között.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ACG kapta a megbízást. Bajnokságot és VOD-szolgáltatást is indítanának, egymillió magyar felhasználóval számolnak.

A szpot szerint ezt a vébét nem Oroszországban, hanem Franciaországban nyerték meg a játékosok.

A Synetiq is követte a focivébé alatti reklámokat, elemzésük alapján össze is állítottak egy ranglistát.

Az ötödik DreherFesztre öt sörkülönlegességgel készülnek.

A Kétfarkú Kutya Párt műve. Sajnos a Kreatív jövőjét nem mutatták meg.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés