hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dizájnerekre kereshetünk a Kreanoddal

Grafikusok, dizájnerek hitelesítését, osztályozását és kereshetőségét vezeti be a magyar Kreanod crowdsourcing oldal. 

hirdetés

Grafikusok, dizájnerek hitelesítését, osztályozását és kereshetőségét vezeti be a magyar Kreanod crowdsourcing oldal. Mint írják, korábban semmi sem garantálta, hogy egy adott oldalon jelenlévő grafikus nem mások referenciáit használja-e, a feltöltött munkái eredetiek-e, vagy egyáltalán a megbízói igényeknek és elvárásoknak megfelelően megvalósuló munkáját töltötte-e fel, vagy csak a tervet.

A Kreanod most bevezetendő portfoliórendszere biztosítaná a való referenciákat, illetve közzétennék a megbízói értékeléseket, ráadásul úgy, hogy az értékelés a koncepciókat beküldők személyének ismerete nélkül történne meg. Így az elképzelés szerint egy nagy tapasztalattal rendelkező, profi dizájner is kaphat alacsony értékelést, ahogy a pályája elején járó fiatal grafikus is magasat.

A rendszer listákat készít, amelyek segítségével különböző kritériumoknak megfelelően lehet válogatni a regisztrált kreatívok között.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A biztosító és a Csodalámpa Alapítvány közös kampányát a Positive készítette.

Az RTL Klub Pacsi! című műsorának stábjával közösen készített ebben a témában videót.

Tóth Barnabás egyszer már nagy közönségsikert aratott az Újratervezéssel, új alkotása a legjobb kilencbe került az Oscar-versenyben.

Európai és belföldi kommunikációs feladatokat kell ebből ellátniuk.

A Central Médiacsoportot váltják.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

hirdetés
hirdetés