hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dizájnerekre kereshetünk a Kreanoddal

Grafikusok, dizájnerek hitelesítését, osztályozását és kereshetőségét vezeti be a magyar Kreanod crowdsourcing oldal. 

hirdetés

Grafikusok, dizájnerek hitelesítését, osztályozását és kereshetőségét vezeti be a magyar Kreanod crowdsourcing oldal. Mint írják, korábban semmi sem garantálta, hogy egy adott oldalon jelenlévő grafikus nem mások referenciáit használja-e, a feltöltött munkái eredetiek-e, vagy egyáltalán a megbízói igényeknek és elvárásoknak megfelelően megvalósuló munkáját töltötte-e fel, vagy csak a tervet.

A Kreanod most bevezetendő portfoliórendszere biztosítaná a való referenciákat, illetve közzétennék a megbízói értékeléseket, ráadásul úgy, hogy az értékelés a koncepciókat beküldők személyének ismerete nélkül történne meg. Így az elképzelés szerint egy nagy tapasztalattal rendelkező, profi dizájner is kaphat alacsony értékelést, ahogy a pályája elején járó fiatal grafikus is magasat.

A rendszer listákat készít, amelyek segítségével különböző kritériumoknak megfelelően lehet válogatni a regisztrált kreatívok között.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az álláskereső app a szakmunkásokra fókuszál a filmmel. "Lazán, faszán, egyszerűen".

Az ország marginalizálódott csoportjainak kulturális és közösségi életét segítik. Új arculatot keresnek.

A portál online és tévés kampányt is indít.

A műsorvezető Sebestyén Balázs lesz.

Szántó Zoltán több, mint másfél évtizedet követően távozik. Helyét Vereckei András, a lap főmunkatársa veszi át.

hirdetés

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés