hirdetés
hirdetés
hirdetés

Coty - éves pr-akció a Revelationnek

A Coty Hungary a nemrég piacra dobott Pierre Cardin Revelation márka pr-tevékenységére adott megbízást.
hirdetés
Isabella Rossellini My Manifesto illatának magyarországi pr-kampánya után a Momentum Hungary dolgozhat a férfi kozmetikum pr-ügyein is. Az ügynökség sikeres prezentációja után a Coty Hungary úgy döntött, hogy nem ír ki tendert a feladatokra. A Momentum egy átfogó éves stratégia kidolgozására kapott megbízást.

“Megbízóként igen fontosnak tartottuk, hogy a pr-ügynökség értse cégünk filozófiáját, átlássa tevékenységi területünket és termékeink piacát” - hangsúlyozta Sebők Zita, a Coty Hungary marketingigazgatója. - “Ehhez kutatási és piaci adatokat, irányelveket, javaslatokat biztosítunk, megosztjuk korábbi tapasztalatainkat az ügynökséggel, ugyanakkor meghatározzuk az elérendő célt is.”

A projekt nyitányaként a szakembercsapat Párizsban kereste fel Pierre Cardint, aki ebből az alkalomból a közép-kelet-európai művészek közül elsőként Kamarás Iván színészt hívta meg vendégül, aki egy tévéstáb is elkísért, akikkel közösen bepillanthatott a parfümkészítés világába.

A termékbevezetés második lépéseként sajtótájékoztatón mutatták be a Revelationt a média munkatársainak. A meghívón Kamarás Iván fotója szerepelt, azonban a Párizsban készült képen a művész nem volt teljesen felismerhető, hogy az újságírók tippelhessenek, ki az a hazai sztár, aki a híres divatdiktátornál járt.

A pr-kampány mellett a férfimagazinok májusi számában közzétett sajtóhirdetések népszerűsítik a terméket. A külföldről adaptált hirdetések médiaügyeit a Mediaedge:CIA látta el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
A PR nálunk még annyira gyerekcipőben jár, hogy a legtöbb PRügynökség éhen halna, ha mellette a reklámügynökségek nem nyomatnák a fizetett reklámokat. Könnyű úgy
PR-t megjelentetni, hogy ott a fizetett hirdetés. De hány PR-ügynökség merné bevállani ugyanezt direkt hirdetések nélkül??? Pedig az lenne a szakmai kihívás!

A brit napilap új kampányában birkák, kígyók, keselyűk vitakoznak.

Akár leépítés is jöhet a Hír TV-nél.

Az ügynökség PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét.

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés