hirdetés
hirdetés
hirdetés

Budapesten is lesz Portfolio Night

Először rendezik meg májusban Budapesten a világ több városában egy napon tartott Portfolio Nightot. A májusban megrendezendő PN9 online animációját az Umbrella és a PIG készítette.

hirdetés

A fiatal kreatívok legnívósabb tehetségkutató állásbörzéjét, a Portfolio Nightot először rendezik meg Budapesten 2011 május végén. A világ több tucat városában egy napon megtartott kilencedik PN mozgóképes kommunikációját a PIG és az Umbrella készíti – tette közzé az Umbrella a blogján. Ebből már a 3D-ben is megnézhető animált intró látható is a PN szájtján.

A projekten az Egyesül Államokból nemrégiben hazaköltözött Jedlicska Márton, a Kirowski kreatívigazgatója és Kázmér Miklós (PIG) dolgozik, az Umbrella pedig mint szponzor segíti az ügyet.

Kázmér Miklós a Kreatív Online megkeresésére elmondta, hogy az együttműködés úgy született meg, hogy amikor Jedlicska Mártonnal együtt dolgoztak Amerikában, megismerkedtek a Porfolio Night főszervezőivel, az Ihaveanidea.orggal, és eldöntötték, hogy itthon is szeretnének valami hasonlót csinálni.

„A május 26-i budapesti rendezvényt szeretnénk a Portfolio Night kelet-európai központjává tenni, ahová a régió országaiból és ba is jelentkezhetnek majd a fiatal kreatívok” – mondta Kázmér. További részletekről egyelőre nem tudott beszámolni, annyit árult el, hogy tárgyalások folynak a lehetséges magyarországi partnerekkel.

A Potfolio Night egy globális tehetségkutató és állásbörze, ami a szakmába való bejutást hívatott segíteni. Célja, hogy a világ minden tájáról érkező fiatal kreatívok és az ügynökségek találkozhassanak egymással. A pályakezdő a rapid randihoz hasonló módon kap lehetőséget az ügynökségek asztalainál, ahol bemutathatja portfolióját a kreatívigazgatóknak és döntéshozóknak. Szerencsés esetben állásajánlatig is juthat a fiatal kreatív, de fontos hozadéka, hogy élőben különféle visszajelzéseket is kapnak a fiatalok portfoliójukkal kapcsolatban olyan a cégektől, ahol egyébként dolgozni szeretnének.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés