hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bob Garfield - telitalálat

Bejött Bob Garfield idei jóslata a reklámversenyen esélyeseit illetően. Az AdAge kritikusa szerint 2007 Grand Prix-ját az Ogilvy & Mather által a Dove-nak készített „Evolution” című viralszpotja „kaphatja, kell kapnia és kapja meg”. A filmet Cyber Grand Prix-val jutalmazták. A június 21-én délután közzétett reklámfilmes shortlistre Bob Garfield kedvencei közül mind felkerült.
hirdetés
Bob Garfield két Unilever-szpotot favorizált igazán az idei termésből. Elsőként említette meg a Dove viralszpotot - amely a cyber kategória nagydíjasa is lett - majd második legesélyesebbnek a Lux „Neon Girl” című filmjét tartotta írásában. A hirdetést a Santo Buenos Aires műhelyében készült. A reklámfesztivál legrangosabb kategóriájában csak június 23-án hirdetnek eredményt, így azt még nem lehet tudni, hogy a két Unilever-munkát elég jónak találja-e a zsűri a nagydíjhoz.

Az viszont már kiderült, hogy az AdAge éles tollú kritikusa hiba nélkül sorolta fel az oroszlánt érdemlő alkotásokat. Döntős lett a thaiföldi JEH United Smooth E face foam termékének nyolc szpotból álló tévékampánya, a Coca-Cola két szpotja, a „Happiness Factory” és a „Video Game”, valamint a Sony Bravia „Paint” című filmje.

Mindazonáltal Garfield szerint az utóbbi év tévéreklám-kínálata szánalmas volt: és ha a cannes-is zsűri szigorú lesz, akkor a díjátadó ceremóniák ugyancsak rövidek lesznek a fesztiválon.
Tófalvy Tamás, kultúrakutató, újságíró
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Indul az HBO Max globális kiterjesztése, ennek részeként az HBO márka alatt Európában futó D2C-szolgáltatások is egységes ernyő alá kerülnek.

Az idei év tökéletes választás a poklok urának, jól is érzik magukat együtt. 

Ebben az évben a döntőbe jutott 47 pályamű közül a legtöbb döntős a Társadalmi célú kampányok – CSR - Márkák, vállalatok /doing good kategóriában született.

Eltűnt az Index impresszumából az Ivermektin nevű vegyületet a koronavírusra hatásos gyógyszerként feltüntető Molnár Dávid neve.

A discovery+ globális terjesztése 25 országban indul, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel.

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés