hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bob Garfield - telitalálat

Bejött Bob Garfield idei jóslata a reklámversenyen esélyeseit illetően. Az AdAge kritikusa szerint 2007 Grand Prix-ját az Ogilvy & Mather által a Dove-nak készített „Evolution” című viralszpotja „kaphatja, kell kapnia és kapja meg”. A filmet Cyber Grand Prix-val jutalmazták. A június 21-én délután közzétett reklámfilmes shortlistre Bob Garfield kedvencei közül mind felkerült.
hirdetés
Bob Garfield két Unilever-szpotot favorizált igazán az idei termésből. Elsőként említette meg a Dove viralszpotot - amely a cyber kategória nagydíjasa is lett - majd második legesélyesebbnek a Lux „Neon Girl” című filmjét tartotta írásában. A hirdetést a Santo Buenos Aires műhelyében készült. A reklámfesztivál legrangosabb kategóriájában csak június 23-án hirdetnek eredményt, így azt még nem lehet tudni, hogy a két Unilever-munkát elég jónak találja-e a zsűri a nagydíjhoz.

Az viszont már kiderült, hogy az AdAge éles tollú kritikusa hiba nélkül sorolta fel az oroszlánt érdemlő alkotásokat. Döntős lett a thaiföldi JEH United Smooth E face foam termékének nyolc szpotból álló tévékampánya, a Coca-Cola két szpotja, a „Happiness Factory” és a „Video Game”, valamint a Sony Bravia „Paint” című filmje.

Mindazonáltal Garfield szerint az utóbbi év tévéreklám-kínálata szánalmas volt: és ha a cannes-is zsűri szigorú lesz, akkor a díjátadó ceremóniák ugyancsak rövidek lesznek a fesztiválon.
Tófalvy Tamás, kultúrakutató, újságíró
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés