hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bob Garfield - telitalálat

Bejött Bob Garfield idei jóslata a reklámversenyen esélyeseit illetően. Az AdAge kritikusa szerint 2007 Grand Prix-ját az Ogilvy & Mather által a Dove-nak készített „Evolution” című viralszpotja „kaphatja, kell kapnia és kapja meg”. A filmet Cyber Grand Prix-val jutalmazták. A június 21-én délután közzétett reklámfilmes shortlistre Bob Garfield kedvencei közül mind felkerült.
hirdetés
Bob Garfield két Unilever-szpotot favorizált igazán az idei termésből. Elsőként említette meg a Dove viralszpotot - amely a cyber kategória nagydíjasa is lett - majd második legesélyesebbnek a Lux „Neon Girl” című filmjét tartotta írásában. A hirdetést a Santo Buenos Aires műhelyében készült. A reklámfesztivál legrangosabb kategóriájában csak június 23-án hirdetnek eredményt, így azt még nem lehet tudni, hogy a két Unilever-munkát elég jónak találja-e a zsűri a nagydíjhoz.

Az viszont már kiderült, hogy az AdAge éles tollú kritikusa hiba nélkül sorolta fel az oroszlánt érdemlő alkotásokat. Döntős lett a thaiföldi JEH United Smooth E face foam termékének nyolc szpotból álló tévékampánya, a Coca-Cola két szpotja, a „Happiness Factory” és a „Video Game”, valamint a Sony Bravia „Paint” című filmje.

Mindazonáltal Garfield szerint az utóbbi év tévéreklám-kínálata szánalmas volt: és ha a cannes-is zsűri szigorú lesz, akkor a díjátadó ceremóniák ugyancsak rövidek lesznek a fesztiválon.
Tófalvy Tamás, kultúrakutató, újságíró
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Zala megyei város mostantól letisztult logóval és kaleidoszkópos dizájnnal nyomul.

Hová kerül idén az Év GastroDesign étterme díj, és melyik hazai szálláshely kapja az Év HotelDesign elismerést?

A Mito túl akart lépni a klasszikus kommunikációs eszközökön. 

Az elmúlt két évtized alapvető változásai miatt volt szükség a frissítésre.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Július 11-én este tartjuk az online videós tartalmak versenyének díjátadóját. A belépés mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz között.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

hirdetés
hirdetés