hirdetés
hirdetés
hirdetés

Beteg reklám az iskolakerülés ellen

Elsősorban meghökkentő, másodsorban gusztustalan reklámmal tiltakozik az iskolakerülés ellen a Learn for Life.

hirdetés

18-as karikás, sokkolóan brutális és naturalista szpotban riaszt el az iskolakerüléstől a Learn for Life cégnek készített legújabb film. A vállalat iskolákat és közösségi alapú szervezeteket támogat, de beszéljünk inkább a filmről.

Az első másodpercekben úgy tűnik, egy ártatlan, divatos lifestyle-klipet látunk, amelyben pár, az iskolapadból szabaduló fiatal rohan a szabadságba, konkrétabban szörfözni a tengerpartra. Egy darabig élvezik az életet (pedig még nem is tudják, mennyire rövid), játszanak a parton, a karakterek közül mindenki nagyon boldog. A játékidő felénél azonban az egyik szereplő váratlanul nagy robajjal zsigereire bomlik, példáját pedig sorra követik a többiek, az ártatlan klipmatéria a Végső állomás című filmre hajazó sztorira vált. Az effektek minősége kiváló, az emberi destrukció zavaróan élethű. A vége fősor és a hozzá fűzött bölcs tanács pedig így szól: „Ez történik, ha lazsálsz. Maradj az iskolában.”

A csattanót – hogy mi okozta a tragédiát – nem lőjük le, nézzék meg a reklámot (a gyengébb idegzetűek pedig kérdezzenek meg valakit, aki látta).

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés