hirdetés
hirdetés
hirdetés

Beszól az olvasóknak a Bookline új kampánya

Ugyan nem ítélkeznek, de mégis. Saját kedvenceit is közzéteszi majd. 

hirdetés

Elindult a Bookline új kampánya, amelyről saját maguk állítják, hogy a könyvkereskedés "megrázza magát és előveszi karakteresebb arcát". Emellett az ingyen szállítást kommunikáló első etap után a hangnem nemcsak egy hónapig lesz jelen, a Bookline mostantól erőteljesebb hangnemre vált, rendszeresen közzéteszi saját kedvenceit szubjektív, tematikus listái segítségével, de számos más területen is karakteres szerepvállalásra készül - ahogy írják.

Ugyanis a Bookline oldalán innentől kezdve nemcsak értékesítési sikerlistákat találunk, hanem személyes és szubjektív ajánlókat, egyedi válogatásokat a legkülönbözőbb szempontok alapján: mik a legszebb könyvborítók, a kedvenc életrajzi regények, a legizgalmasabb önéletrajzok, de a kampány nehezebb témákat is körüljár majd. Az ajánlólisták mögött a Bookline kedvenc íróit, illetve a KönyvesBlog és a WMN magazin személyes ajánlóit találhatjuk.

A márka tavaszi kampányának plakátján Brunszkó László (NIKONONE) graffiti/street art festő szerepel, akit Talabér Géza fotós fényképezett.

Az indulás hónapjában a Bookline ingyen házhozszállítással indít, a továbbiakban pedig együttműködést tervez magyar képzőművészekkel a márka további megújításán, tartalommal való megtöltésén. Első lépésként a fiatalokat megcélzó kiegészítő termékekkel, kreatív üzenetekkel ellátott notesszel és táskával indul a megújulás. A kampány art directora Unger Zsolt, copywriter Radovics Péter, a fotókat Talabér Géza készítette.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés