hirdetés
hirdetés
hirdetés

Beszól az olvasóknak a Bookline új kampánya

Ugyan nem ítélkeznek, de mégis. Saját kedvenceit is közzéteszi majd. 

hirdetés

Elindult a Bookline új kampánya, amelyről saját maguk állítják, hogy a könyvkereskedés "megrázza magát és előveszi karakteresebb arcát". Emellett az ingyen szállítást kommunikáló első etap után a hangnem nemcsak egy hónapig lesz jelen, a Bookline mostantól erőteljesebb hangnemre vált, rendszeresen közzéteszi saját kedvenceit szubjektív, tematikus listái segítségével, de számos más területen is karakteres szerepvállalásra készül - ahogy írják.

Ugyanis a Bookline oldalán innentől kezdve nemcsak értékesítési sikerlistákat találunk, hanem személyes és szubjektív ajánlókat, egyedi válogatásokat a legkülönbözőbb szempontok alapján: mik a legszebb könyvborítók, a kedvenc életrajzi regények, a legizgalmasabb önéletrajzok, de a kampány nehezebb témákat is körüljár majd. Az ajánlólisták mögött a Bookline kedvenc íróit, illetve a KönyvesBlog és a WMN magazin személyes ajánlóit találhatjuk.

A márka tavaszi kampányának plakátján Brunszkó László (NIKONONE) graffiti/street art festő szerepel, akit Talabér Géza fotós fényképezett.

Az indulás hónapjában a Bookline ingyen házhozszállítással indít, a továbbiakban pedig együttműködést tervez magyar képzőművészekkel a márka további megújításán, tartalommal való megtöltésén. Első lépésként a fiatalokat megcélzó kiegészítő termékekkel, kreatív üzenetekkel ellátott notesszel és táskával indul a megújulás. A kampány art directora Unger Zsolt, copywriter Radovics Péter, a fotókat Talabér Géza készítette.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

Jeff Bezos cége 13,7 milliárd dollárt fizet érte.

Kalamár Tamás, a Barátok közt korábbi producere vezeti a sorozat stábját.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés