hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bemutatjuk a CMA legjobb alkotásait

A Kreatív idén első alkalommal hirdette meg a Content Marketing Awardot (CMA), amelyre 64 nevezés érkezett. Ezek közül 22 lett shortlistes, és 9 kapott díjat, a Crane pedig a kategóriagyőzelem mellett a fődíjat is átvehette. 

hirdetés

Fődíjas és a pénzügyi szolgáltatások győztese

Mastercard úti tippek
Pályázó: Crane


Az esettanulmányt innen letöltheti. 

 

A kategória shortlistese

K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben 
Pályázó: K&H Bank, Well PR


Az esettanulmányt innen letöltheti. 

 

A B2B kommunikációs megoldások kategória győztese

Digitális Média Tények Könyve 2013
Pályázó: Neo Interactive


Az esettanulmányt innen letöltheti. 

A kategória shortlistese

PwC 3. magyarországi vezérigazgató felmérés
Pályázó: PricewaterhouseCoopers Könyvizsgáló 


Az esettanulmányt innen letöltheti. 

 

Az energiaszektor, építőipar kategória győztese

(Márka)építő tartalom
Pályázó: Sakkom Interaktív


Az esettanulmányt itt megnézheti. 


A kategória shortlistese

I love panel - panellakás-szépségverseny
Pályázó: MyAd Marketing


Az esettanulmányt innen letöltheti.  

 

Az FMCG termékek kategória győztesei

Detollal a kézhigiéniáért
Pályázó: Havas Media


Az esettanulmányt innen letöltheti.  

Dove Men + Care "Hősök Tere" kampány
Pályázó: Phd Hungary

Az esettanulmányt innen letöltheti.


A kategória shortlistesei

Femina.hu Gyerekszáj videókampány
Pályázó: Femina.hu

Az esettanulmányt egyelőre nem kaptuk meg. 

D-vitamin kampány
Pályázó: Uniomedia Communications


Az esettanulmányt innen letöltheti.


Az ipar kategória győztese

Szobafestő Attila
Pályázó: KRQ Kommunikációs Kft.


Az esettanulmányt innen letöltheti.

 

A kiskereskedelem kategória győztese

Spar Chef mobilapplikáció
Pályázó: Greenroom 

 

A művészet, szórakozás kategória győztese

Figaro - Müpa
Pályázó: Origo Média és Kommunikációs Szolgáltató


Az esettanulmányt itt megnézheti. 

 

A telekommunikáció kategória győztese

A pornó ingyen van
Pályázó: Fastbridge Hungary


Az esettanulmányt innen letöltheti. 

 

Az autók, gépjárművek kategória shortlistese

KIA - Piece of Art
Pályázó: Havas Media; társpályázó: Kia Motors Hungary


Az egyéb kategória shortlistesei

Mit vegyek fel? rovat
Pályázó: Arkon

Az esettanulmányt egyelőre nem kaptuk meg. 

Jó tartalomhoz jó helyet! - Egy rendhagyó kampány eredményei
Pályázó: Wessling Hungary


Az esettanulmányt innen letöltheti. 

 

A gyógyszerek, gyógyászati készítmények kategória shortlistesei

LoveSexDurex
Pályázó: Havas Media


Az esettanulmányt innen letöltheti. 

A Nagy Stresszteszt, Stresszoldás - Vivaki, Sanofi
Pályázó: Origo Média és Kommunikációs Szolgáltató


Az esettanulmányt itt megnézheti. 

Magne B6 – A nagy stressz teszt
Pályázó: Uniomedia Communications


Az esettanulmányt innen letöltheti. 

 

Az oktatás, egészségügy kategória shortlistesei

PTE Meseszép kampány
Pályázó: Pécsi Tudományegyetem


Az esettanulmányt innen letöltheti. 

 
Sztorik a pénzről - szórakoztatva tanítás
Pályázó: Középiskolások Országos Pénzügyi és Gazdasági Központja, Café PR


Az esettanulmányt innen letöltheti. 

A workhsop és a díjátadó

A workshop és a díjátadó további képeiért kattintson!

A zsűri
Pőcze Balázs, Mito, ügyvezető igazgató
Rózsa Iván, Magyar Telekom, vállalati kommunikációs igazgató
Somlói Zsolt, Mindshare, ügyvezető igazgató
Szabó Ákos, Adaptive, értékesítési és üzletfejlesztési vezető
Szántó Balázs, Noguchi, ügyvezető igazgató
Szigeti Péter, Professional Publishing Hungary, tartalomfejlesztési vezető
Vándor Ágnes, Professional Publishing Hungary, ügyvezető igazgató
Weyer Balázs, Főszerkesztők Fóruma, elnök

A workshoppal egybekötött díjátadón Vándor Ágnes, a Kreatívot is kiadó Professional Publishing Hungary (PPH) ügyvezetője felhívta a figyelmet a CMA-hoz hasonló nemzetközi versenyre (The International Content Marketing Awards 2014), amelyen érdemes megméretni magukat a cégeknek. A budapesti Symbolban tartott eseményen egy Youtube-videót is láthatott a közönség, amit zárásként a Kreatív Online hasábjain is megmutatunk.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Seregi György kereskedelmi vezetői pozícióba érkezik.

Az együttműködés 2020-ra szól, és az állásportál online marketingtevékenységének több területére is kiterjed.

A Girls Girls Girls Magazine közel háromperces szpotja nemtől függetlenül mindenki számára érthető.

Regisztráció után a kedvenc szerzőik cikkeit kapjuk a legolvasottabb hírek után.

Az utolsó hozzávaló elveszi az ember étvágyát az egyébként nagyon guszta ételektől.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés