hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bemutatjuk a CMA legjobb alkotásait

A Kreatív idén első alkalommal hirdette meg a Content Marketing Awardot (CMA), amelyre 64 nevezés érkezett. Ezek közül 22 lett shortlistes, és 9 kapott díjat, a Crane pedig a kategóriagyőzelem mellett a fődíjat is átvehette. 

hirdetés

Fődíjas és a pénzügyi szolgáltatások győztese

Mastercard úti tippek
Pályázó: Crane


Az esettanulmányt innen letöltheti. 

 

A kategória shortlistese

K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben 
Pályázó: K&H Bank, Well PR


Az esettanulmányt innen letöltheti. 

 

A B2B kommunikációs megoldások kategória győztese

Digitális Média Tények Könyve 2013
Pályázó: Neo Interactive


Az esettanulmányt innen letöltheti. 

A kategória shortlistese

PwC 3. magyarországi vezérigazgató felmérés
Pályázó: PricewaterhouseCoopers Könyvizsgáló 


Az esettanulmányt innen letöltheti. 

 

Az energiaszektor, építőipar kategória győztese

(Márka)építő tartalom
Pályázó: Sakkom Interaktív


Az esettanulmányt itt megnézheti. 


A kategória shortlistese

I love panel - panellakás-szépségverseny
Pályázó: MyAd Marketing


Az esettanulmányt innen letöltheti.  

 

Az FMCG termékek kategória győztesei

Detollal a kézhigiéniáért
Pályázó: Havas Media


Az esettanulmányt innen letöltheti.  

Dove Men + Care "Hősök Tere" kampány
Pályázó: Phd Hungary

Az esettanulmányt innen letöltheti.


A kategória shortlistesei

Femina.hu Gyerekszáj videókampány
Pályázó: Femina.hu

Az esettanulmányt egyelőre nem kaptuk meg. 

D-vitamin kampány
Pályázó: Uniomedia Communications


Az esettanulmányt innen letöltheti.


Az ipar kategória győztese

Szobafestő Attila
Pályázó: KRQ Kommunikációs Kft.


Az esettanulmányt innen letöltheti.

 

A kiskereskedelem kategória győztese

Spar Chef mobilapplikáció
Pályázó: Greenroom 

 

A művészet, szórakozás kategória győztese

Figaro - Müpa
Pályázó: Origo Média és Kommunikációs Szolgáltató


Az esettanulmányt itt megnézheti. 

 

A telekommunikáció kategória győztese

A pornó ingyen van
Pályázó: Fastbridge Hungary


Az esettanulmányt innen letöltheti. 

 

Az autók, gépjárművek kategória shortlistese

KIA - Piece of Art
Pályázó: Havas Media; társpályázó: Kia Motors Hungary


Az egyéb kategória shortlistesei

Mit vegyek fel? rovat
Pályázó: Arkon

Az esettanulmányt egyelőre nem kaptuk meg. 

Jó tartalomhoz jó helyet! - Egy rendhagyó kampány eredményei
Pályázó: Wessling Hungary


Az esettanulmányt innen letöltheti. 

 

A gyógyszerek, gyógyászati készítmények kategória shortlistesei

LoveSexDurex
Pályázó: Havas Media


Az esettanulmányt innen letöltheti. 

A Nagy Stresszteszt, Stresszoldás - Vivaki, Sanofi
Pályázó: Origo Média és Kommunikációs Szolgáltató


Az esettanulmányt itt megnézheti. 

Magne B6 – A nagy stressz teszt
Pályázó: Uniomedia Communications


Az esettanulmányt innen letöltheti. 

 

Az oktatás, egészségügy kategória shortlistesei

PTE Meseszép kampány
Pályázó: Pécsi Tudományegyetem


Az esettanulmányt innen letöltheti. 

 
Sztorik a pénzről - szórakoztatva tanítás
Pályázó: Középiskolások Országos Pénzügyi és Gazdasági Központja, Café PR


Az esettanulmányt innen letöltheti. 

A workhsop és a díjátadó

A workshop és a díjátadó további képeiért kattintson!

A zsűri
Pőcze Balázs, Mito, ügyvezető igazgató
Rózsa Iván, Magyar Telekom, vállalati kommunikációs igazgató
Somlói Zsolt, Mindshare, ügyvezető igazgató
Szabó Ákos, Adaptive, értékesítési és üzletfejlesztési vezető
Szántó Balázs, Noguchi, ügyvezető igazgató
Szigeti Péter, Professional Publishing Hungary, tartalomfejlesztési vezető
Vándor Ágnes, Professional Publishing Hungary, ügyvezető igazgató
Weyer Balázs, Főszerkesztők Fóruma, elnök

A workshoppal egybekötött díjátadón Vándor Ágnes, a Kreatívot is kiadó Professional Publishing Hungary (PPH) ügyvezetője felhívta a figyelmet a CMA-hoz hasonló nemzetközi versenyre (The International Content Marketing Awards 2014), amelyen érdemes megméretni magukat a cégeknek. A budapesti Symbolban tartott eseményen egy Youtube-videót is láthatott a közönség, amit zárásként a Kreatív Online hasábjain is megmutatunk.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés