hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az ismeretlen férfi kalandjai a Hipnózison

A Hipnózis reklámverseny díjátadóját április 30-án tartottuk a Budapest Music Centerben, a műsort a zseniális gyerekek vezették, a színpadon pedig egy ismeretlen férfi puszizkodott.

hirdetés

Ahogy korábban ígértük, apró meglepetésekkel készültünk az idei Hipnózis díjkiosztójára, akik ott voltak, talán értették is a nagyszerű poént, hiszen a meglepetés - a sok díj mellett - az volt, hogy az idei ceremóniát gyerekek vezették.

Ismerkedjünk meg először velük!

Kovács-Lengyel Dorottya

Dóri

Életkor: 8 éves, májusban lesz 9
Iskola: Karinthy Frigyes Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola (IV. kerület)
Kedvenc reklám: Activia pocak,
Ha nagy lesz, színésznő, vagy állatorvos szeretne lenni.
Kedvenc időtöltése a színitanodába járás, és a kertben játszani.
2012. szeptember óta jár színitanodába

 

Farkas Dorina Mária

Dorina


Életkor: 10 éves
Iskola:Bajza utcai Kéttanyelvű Általános Iskola
Kedvenc reklám: új Adidas, Seven Days

Jelenleg színésznő szeretne lenni,de ez havonta változik :)
Kedvenc időtöltés: rsg, olvasás, biciklizés, zongorázás

Tanodába szeptembertől jár,és imádja.:)

 

Millei Zsombor Márk

Zsombor

Zsombor magáról: "9 éves leszek a nyáron. A XIX.ker Bólyai János Iskolába járok, matek-informatika szakra. Kedvenc időtöltésem a sportok: úszás, lovaglás, sí, foci. Ezenkívül nagyon szeretem a történelmi filmeket és természetfilmeket. Természetesen a mesék helyett nézem.

Nagy vágyam, hogy egy igazi filmben szerepelhessek. Sütő Enikő modelliskolájába jártam  két évig és az ő tanácsára kezdtem el A Gór Nagy Mária színitanodát, ahova egy éve járok és borzasztóan szeretem, mert itt kiélhetem színészi tudásom."

A díjátadó egy monoton műsortípus, nagyon hasonló dolgokat kell sokszor elismételni. Éppen ezért döntöttünk úgy, hogy olyan emberekre bízzuk az átadást, akik otthonosan mozognak a színpadon és bármit mondanak, az szórakoztató. Dorina, Dóri és Zsombor mindannyian a Gór Nagy Mária Színitanoda növendékei és mindent megtettek, hogy a közönség és ők is jól szórakozzanak. Betanításukat Pintér Szilviának köszönhetjük, aki négy éve tanít, korábban ő is növendék volt.

A díjátadó hangulatához a brilliáns műsorvezetők mellett sokat tett hozzá az a rövidnadrágos ember is, aki a Kirowski Isobar csapatát kiegészítve minden alkalommal kisétált a színpadra. Először arra gondoltunk, hogy ő az art director, aki eddig kerülte a nyilvánosságot, de az estére való tekintettel bevett valamit, később több forrásból úgy értesültünk, hogy egy svéd túristáról van szó, aki  egyszerűen hozzácsapódott a kirowskis előünneplőkhöz a nap egy korábbi pillanatában. Később pedig boldogan élt a lehetőséggel: számtalan kacsát és oklevelet emelhetett a magasba. 

A díjátadó után az Opus Jazz Clubban szolíd bulival ünnepeltük az ügynökségek legjobb reklámjait. 

A díjnyertes alkotások itt nézhetők meg, a díjátadón készült képeink a győztes csapatokról pedig itt: 

Apró műsorvezetőink: Zsombor, Dóri és Dorina
A további képekért kattintson!

A Hipnózis díjátadó korábban is nagy ünnep volt, 2009-ben Rózsa György televíziós, 2010-ben a TÁP Színház, 2011-ben István Kovács, 2012-ben pedig a Kettőnégy metálblog szerzői vezették a műsort.

 

Gór Nagy Mária Színitanoda

A GNM a Tinitanoda, a GNM Színitanoda készségfejlesztő tanfolyam 8-19 évesek részére – korcsoportonként.

A tanfolyam keretében a növendékek megismerkedhetnek a színészmesterség, a színpadi mozgás, a művészi beszéd alapjaival, különböző helyzetgyakorlatokkal, versértelmezéssel, színdarabokkal, szerepjátékokkal, foglalkozunk a beszédtechnika csiszolásával, sok énekkel, mozgással, drámapedagógiával. A különböző játékokon keresztül megtanulhatnak jobban érvényesülni, helyesen és szépen beszélni, megtanulják a helyes testtartást, fejlődik a kommunikációs készségük, gátlásaik oldódnak és az iskolába ezekkel az előnyökkel indulhatnak tovább.

A tanoda elérhető itt!

 

Antalfi Anikó, szerkesztő, szórakozás rovat
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A gasztromarketing ügynökség felel az új étterem és bár social media felületeiért. 

A gyógyszert nem ők fogják feltalálni, de igyekeznek megakadályozni, hogy tévesen más azt állítsa magáról, hogy nála van a gyógyír.

A régi játékok rajongóinak óriási csemege a könyv.

A Veszprém-Balaton Filmpiknik direkt a koranyári időszakban csábítaná a filmrajongókat.

A Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. (BVA) vezetése mellett látja ezt a feladatot.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A Kreatív szaklap április 2-án először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés