hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Y&R az M+ Lista élén

Mely márkák és mely ügynökségek voltak a legkreatívabbak 2014-ben? A MAKSZ és a Kreatív közös M+ listája a tavalyi reklámversenyek eredményeit összesítette, súlyozta, és ez alapján készült el a péntek este ismertetett alábbi rangsor. 

hirdetés

Idén először a Kreatív és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) közösen készítették el az M+listára átkeresztelt, az ügynökségek előző évi kreatívteljesítménye alapján készülő rangsort.

M+ Lista

2014-ben az első helyen a Y&R végzett. Azért is érdekes az ügynökség ekkora előretörése, mert a lista ötéves történetében először tavaly sikerült az első 15-be bekerülniük (nylcadikok lettek), korábban azonban egyetlen egyszer sem. A második helyezett DDB, a lista örökös dobogósa soha nem volt még harmadiknál rosszabb (összpontszámban is vezetik az örökranglistát). Az Isobar tavaly második volt, idén a harmadik helyre fért oda. Az ACG a 2013-as első hely után idén a negyedik helyre került.

A Young & Rubicam csapata

Több olyan ügynökség is van, amelyik korábban soha nem szerepelt az első 15-ben: az Artificial Group, a Republic Group és a McCann Erickson. A tavalyi listához képest most nem szerepel a top 15-ben a Greenroom, a Draft FCB, a HTX (korábban Humán Telex), az Allison Advertising, a Kaboom és a Red Cell.

A legtöbb aranyat 2014-ben a Y&R szerezte, 7 darabot különböző versenyeken. Őket követi a DDB és a Team Red 4-4 arannyal. A legtöbb nemzetközi díjjal a DDB büszkélkedhet.

A Top 15-ben 8 független hazai és 7 hálózatos ügynökség van. A legsikeresebb független az ACG lett.

A legtöbb pontot az ügynökségek az Arany Pengén szerezték, összesen 13 800-at. A második helyen az Effie, a harmadikon pedig a Lollipop szerepel. A legtöbb pontot hozó nemzetközi verseny a Golden Drum volt 4900 ponttal.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Új epizódokkal jelentkezik az Aegon és az ORFK-OBB figyelemfelhívó kampánya.

Idén azokra is gondoltak, akiknek sosem volt elhalálozott gondolatuk.

A HAB Advert reklámügynökség többek közt a Covid19 világjárvány okozta elszigetelődést is látva úgy gondolta, hogy levelezésbe kezd a szakma résztvevőivel.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés