hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Y&R az M+ Lista élén

Mely márkák és mely ügynökségek voltak a legkreatívabbak 2014-ben? A MAKSZ és a Kreatív közös M+ listája a tavalyi reklámversenyek eredményeit összesítette, súlyozta, és ez alapján készült el a péntek este ismertetett alábbi rangsor. 

hirdetés

Idén először a Kreatív és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) közösen készítették el az M+listára átkeresztelt, az ügynökségek előző évi kreatívteljesítménye alapján készülő rangsort.

M+ Lista

2014-ben az első helyen a Y&R végzett. Azért is érdekes az ügynökség ekkora előretörése, mert a lista ötéves történetében először tavaly sikerült az első 15-be bekerülniük (nylcadikok lettek), korábban azonban egyetlen egyszer sem. A második helyezett DDB, a lista örökös dobogósa soha nem volt még harmadiknál rosszabb (összpontszámban is vezetik az örökranglistát). Az Isobar tavaly második volt, idén a harmadik helyre fért oda. Az ACG a 2013-as első hely után idén a negyedik helyre került.

A Young & Rubicam csapata

Több olyan ügynökség is van, amelyik korábban soha nem szerepelt az első 15-ben: az Artificial Group, a Republic Group és a McCann Erickson. A tavalyi listához képest most nem szerepel a top 15-ben a Greenroom, a Draft FCB, a HTX (korábban Humán Telex), az Allison Advertising, a Kaboom és a Red Cell.

A legtöbb aranyat 2014-ben a Y&R szerezte, 7 darabot különböző versenyeken. Őket követi a DDB és a Team Red 4-4 arannyal. A legtöbb nemzetközi díjjal a DDB büszkélkedhet.

A Top 15-ben 8 független hazai és 7 hálózatos ügynökség van. A legsikeresebb független az ACG lett.

A legtöbb pontot az ügynökségek az Arany Pengén szerezték, összesen 13 800-at. A második helyen az Effie, a harmadikon pedig a Lollipop szerepel. A legtöbb pontot hozó nemzetközi verseny a Golden Drum volt 4900 ponttal.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés