hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Youtube is ügynökséggel dolgozik

A Youtube az Adam & Eve reklámügynökséggel dolgozik az európai piacon, a saját tartalmak promóciójára készülnek.

hirdetés

Tendereztetés nélkül választott reklámügynökséget a Youtube az európai piacra. A leigazolt Adam & Eve a brit reklámipar egyik legfontosabb fiatal ügynöksége, a Campaign és a Marketing Magazine is őket választotta 2010-ben az év ügynökségének, bár eddig leginkább a John Lewis áruházláncnak készített, kissé negédes, klasszikus vonalvezetésű, de ünnepelt reklámjairól lehetett ismert.

Az Adam & Eve megbízása a Campaign szerint összefüggésben áll azzal, hogy a Youtube az utóbbi időben számos híresség, zenész és tartalomgyártó hivatalos csatornáját indította el, például Madonnáét, Tony Hawk gördeszkasztárét és Shaquille O'Neal kosárlabdázóét. A Red Bull és a Reuters szintén a Youtube-bal szerződött a közelmúltban.

A Youtube tulajdonosa, a Google számos más ügynökséggel is együtt dolgozik, például a Bartle, Bogle & Hegartyval, az M&C Saatchival és a Motherrel is, de az Adam & Eve szerződtetése ezeket a megbízásokat nem érinti.

(forrás: Campaign, Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés