hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Young & Rubicam nagydíjat nyert a Golden Drumon

Ezenkívül még 8 ezüstöt szereztek a magyar ügynökségek Portorozban. 

hirdetés

Kihirdették a 2015-ös Golden Drum nyerteseit. 266 döntőbe jutott alkotásból összesen 100 díjat osztottak ki, köztük 14 nagydíjat is. A 32 döntőbe jutott magyar nevezés közül végül 9 kapott valamilyen díjat. Közülük a Young & Rubicam a Legónak készített print-hirdetéseivel (Clean Water, Climate Change) nagydíjat nyert a press (sajtó) kategóriában. A Y&R ezen kívül még két ezüstöt nyert. Outdoor-kategóriában az előbbi sorozattal, valamint a szintén a Legónak készített Reborn Statues-zel.

A DDB összesen öt ezüstöt nyert. Outdoor-kategóriában a Volkswagennek készített Die Autoval, rádiókategóriában a Volkswagen Audio Couponnal, továbbá Bici néni az integrált, a direkt és a digitális/mobil kategóriában. 

A Possible az Adventures of Poco Eco-ért kapott még ezüstöt szintén digitális kategóriában. Az Isobar 9 döntős helyéből sajnos egyetlen díj sem lett.

 

Az év ügynökségi hálózata a Young & Rubicam lett, a legtöbb díjat pedig McCann/MRM Romania nyerte. A legjobb független ügynökség a szintén román GMP Advertising lett, az év hirdetője pedig a Vodafone. Idén két kreatívigazgató is átvehette a Golden Watch díjat. A török Y&R Team Red kreatívigazgatója, Ayse Aydin, valamint Jason Romeyko, a Saatchi & Saatchi kreatívigazgatója - ők ketten szerezték a legtöbb pontot a díjaik szerint. 

A legjobb rendezőnek járó díjat Marcin Koszalka, a LVOV Poland rendezője nyerte a Last Bottle nevű alkotásért. A legjobb illusztráció díját a Y&R Team Red kapta a Vodafone-nak készített plakátjaiért. 

Sajnos az Off Drum plakátversenyen sem sikerült magyar párosnak nyernie, hiába volt a döntőben három magyar alkotás is. Ezt Nino Ilievski nyerte meg. A Young Drummers DDB Award versenyét az Alexandra Horvath-Alice Mihalache páros nyerte. 

Nino Ilievski plakátja

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A WPP nyerte a 29 piacra szóló megbízást, a hazai és környező piacokon a Burson Cohn & Wolfe régiós partnereként a Chapter4 felel majd a PR-kommunikációért.

Két német partnerrel közösen, lead ügynökségként segítették az online biztosító németországi terjeszkedését.

Az HBO Visszatérés Epipóba című dokumentumfilmjének előzménye a 2014-es cikk, melyből kiderült, hogy a tanár Sipos Pál hogyan zaklatott fiatalokat az általa vezetett táborokban.

Jeffrey Toobin online szerkesztőségi hívás alatt maszturbált, a kamerát pedig bekapcsolva hagyta a szünetben.

A palackok címkéjének tervezőjét idén is pályázaton keresték, a nyertes Győri Katinka Laura lett.

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés