hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Young & Rubicam nagydíjat nyert a Golden Drumon

Ezenkívül még 8 ezüstöt szereztek a magyar ügynökségek Portorozban. 

hirdetés

Kihirdették a 2015-ös Golden Drum nyerteseit. 266 döntőbe jutott alkotásból összesen 100 díjat osztottak ki, köztük 14 nagydíjat is. A 32 döntőbe jutott magyar nevezés közül végül 9 kapott valamilyen díjat. Közülük a Young & Rubicam a Legónak készített print-hirdetéseivel (Clean Water, Climate Change) nagydíjat nyert a press (sajtó) kategóriában. A Y&R ezen kívül még két ezüstöt nyert. Outdoor-kategóriában az előbbi sorozattal, valamint a szintén a Legónak készített Reborn Statues-zel.

A DDB összesen öt ezüstöt nyert. Outdoor-kategóriában a Volkswagennek készített Die Autoval, rádiókategóriában a Volkswagen Audio Couponnal, továbbá Bici néni az integrált, a direkt és a digitális/mobil kategóriában. 

A Possible az Adventures of Poco Eco-ért kapott még ezüstöt szintén digitális kategóriában. Az Isobar 9 döntős helyéből sajnos egyetlen díj sem lett.

 

Az év ügynökségi hálózata a Young & Rubicam lett, a legtöbb díjat pedig McCann/MRM Romania nyerte. A legjobb független ügynökség a szintén román GMP Advertising lett, az év hirdetője pedig a Vodafone. Idén két kreatívigazgató is átvehette a Golden Watch díjat. A török Y&R Team Red kreatívigazgatója, Ayse Aydin, valamint Jason Romeyko, a Saatchi & Saatchi kreatívigazgatója - ők ketten szerezték a legtöbb pontot a díjaik szerint. 

A legjobb rendezőnek járó díjat Marcin Koszalka, a LVOV Poland rendezője nyerte a Last Bottle nevű alkotásért. A legjobb illusztráció díját a Y&R Team Red kapta a Vodafone-nak készített plakátjaiért. 

Sajnos az Off Drum plakátversenyen sem sikerült magyar párosnak nyernie, hiába volt a döntőben három magyar alkotás is. Ezt Nino Ilievski nyerte meg. A Young Drummers DDB Award versenyét az Alexandra Horvath-Alice Mihalache páros nyerte. 

Nino Ilievski plakátja

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés