hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Grey/G2-vel megy az EFOTT-ra a Rauch

A Grey/G2 nyerte a Rauch Hungária tenderét, amelyet az EFOTT fesztivállal kapcsolatos márkakommunikációs feladatok ellátására írt ki a vállalat.

hirdetés

Idén harmadszor bízta a Grey/G2-ra élmény-aktivációját a Rauch, amely 2013-ban főtámogatóként lesz jelen a június 25-29. között megrendezendő zánkai fesztiválon. Az ügynökség feladatai közé tartozik a projekt teljes körű megvalósítása, így a Grey/G2 felel a zenei fesztivál ideje alatt a Rauch- márkákhoz kötődő élményekért és aktivációkért.

Az idén 20 éves Rauch Hungária a márka domináns megjelenítését és az Icetea márka kiemelését tűzte ki célul az értékesítés volumenének növelése mellett.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

George-ot a Greenroom vezeti be a hazai piacra.

Az ikonikus pajzshoz 1993 óta nem nyúltak, nem is nézett ki jól mobilon. Terveztek egy új céges fontos is.

A Pont Itt szaklap átadta a Gastro&Hotel Design Award elismeréseit.

A közép-európai borbár megjelenése egyből be is húzott egy dizájndíjat.

A Vodafone szenzorai és a Here térképei segítenek neki, a sofőr a garázs bejáratánál kiszállhat. Budapesten mutatták be.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés